Polityka zarządzania ruchem?
#1

Czy użytkownicy mobilnego dostępu szerokopasmowego M1 napotykają to?   Korzystam z mobilnej sieci szerokopasmowej od roku, ale ostatnio się z tym spotkałem, używam mojego internetu tylko do oglądania programów na youtube i czytania wiadomości, ale mam ograniczone tylko do korzystania z 1.3GB   To, co powiedział mi m1, to to, że robią to ze względu na innych użytkowników i nie mogą nic z tym zrobić. Czy jest jakiś sposób, aby tego uniknąć?   Nie korzystałem z P2P fyi.
Reply
#2

mój plan jest nieograniczony btw.
Reply
#3

Speedtest utknął około 10KB
Reply
#4

lo3xlo2x napisał: Speedtest utknął około 10KB
Reply
#5

Nic dziwnego, że ograniczają prędkość, nawet jeśli nie przekroczyłeś miesięcznego limitu. Wiele sieci na całym świecie implementuje to, aby uniemożliwić dużej liczbie użytkowników korzystających z sieci przez dłuższy okres czasu, co daje innym możliwość czerpania przyjemności z przepustowości. Jego znana przepustowość w sieciach 3G lub 4G jest dzielona, a korzystanie z pasma w celu zaspokojenia subskrybentów jest bardzo kosztowne, ponieważ modernizacja linii telefonicznej nigdy nie nadąży za rosnącą prędkością i liczbą abonentów. są też ludzie o podobnych planach subskrypcji, ale aby 10 takich subskrybentów było zadowolonych z ich prędkości Internetu mobilnego kosztem 1 nieszczęśliwych subskrybentów, to ma dla nich więcej sensu niż 10 nieszczęśliwych i 1 szczęśliwych.
Reply
#6

Sugeruję, aby OP wysłał e-mail do IDA z zrzutem ekranu itp. M1 nie wróciło do mnie bez względu na to, czy jestem dławiony, czy nie. Ale moja prędkość nadal utrzymuje się na poziomie około 10 KB / s
Reply
#7

neubie napisał: Nic dziwnego, że ograniczają prędkość, nawet jeśli nie przekroczyłeś miesięcznego limitu. Wiele sieci na całym świecie implementuje to, aby uniemożliwić dużej liczbie użytkowników korzystających z sieci przez dłuższy okres czasu, co daje innym możliwość czerpania przyjemności z przepustowości. Jego znana przepustowość w sieciach 3G lub 4G jest dzielona, i bardzo drogie jest utrzymywanie przepustowości w celu zaspokojenia subskrybentów, ponieważ modernizacja Telco nigdy nie nadąży za rosnącą prędkością i liczbą abonentów. są też ludzie o podobnych planach subskrypcji, ale aby 10 takich subskrybentów było zadowolonych z ich prędkości Internetu mobilnego kosztem 1 nieszczęśliwych subskrybentów, to ma dla nich więcej sensu niż 10 nieszczęśliwych i 1 szczęśliwych. Wyjątkowo Singapur ... Mogę używać tylko 1 i pół godziny internetu codziennie lol. Japonia i Korea kontynuują modernizację swojej infrastruktury, aby utrzymywać większą przepustowość, a z kolei więcej klientów ... tylko Singapur całkowicie wywiązuje się z obowiązków wobec klientów. I nazwali ten mój mobilny plan moim nieograniczonym lolem.
Reply
#8

https:
Reply
#9

kel666 napisał: Wyjątkowo Singapur ... Mogę używać tylko 1 i pół godziny internetu codziennie lol. Japonia i Korea kontynuują modernizację swojej infrastruktury, aby utrzymywać większą przepustowość, a z kolei więcej klientów ... tylko Singapur całkowicie wywiązuje się z obowiązków wobec klientów. I nazwali ten mój mobilny plan moim nieograniczonym lolem. Pamiętaj, nie jest to wyjątkowe w Singapurze, jak widać w moim wcześniejszym wpisie. Amerykańscy przewoźnicy również to robią. Sprawdź swoje fakty przed wykonaniem szczegółowych instrukcji. Moja ostatnia wizyta w JP pokazała również, że nawet przy wykorzystaniu przedpłaconych danych internetowych (bez ograniczeń), jeśli w krótkim czasie wykorzystuje się nadmierne dane, kolejne połączenia są powolne.
Reply
#10

lo3xlo2x napisał: Sugeruję, aby OP wysłał e-mail do IDA z zrzutem ekranu itp. M1 nie wróciło do mnie bez względu na to, czy jestem dławiony, czy nie. Ale moja prędkość nadal utrzymuje się na poziomie około 10 KB / s Ty, IDA, śpi w tej sprawie? Są tego świadomi, w przeciwnym razie dlaczego uważasz, że nadal zapewniają darmowe wifi w miejscach publicznych? Słyszałem, że jeśli chcesz natychmiastowego "zresetowania", tj. z powrotem do maksymalnej prędkości, którą wcześniej cieszyłeś się, musisz zadzwonić i zapłacić trochę $$ $ swojemu operatorowi telekomunikacyjnemu, który cofnie twoją szybkość. alternatywnie po prostu LLST musisz poczekać do następnego cyklu rozliczeniowego lub następnego dnia, a następnie odzyskać pełną prędkość, w zależności od abonamentu.
Reply


Forum Jump:

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Users browsing this thread: 2 Guest(s)