Obsługa klienta MR jest do bani!
#1

1) Subskrybuj 1Gbps od pierwszego uruchomienia do tej pory brak odpowiedzi   2) Anulowanie aplikacji giro do zapłaty również zajęło miesiące i jeszcze nie otrzymało odpowiedzi.     Nie zamierzam już przedłużać z nimi umowy.
Reply
#2

ya ... internet powolny i odcięty ..... a obsługa klienta przypuszcza, że oddzwonimy i nie oddzwonimy ..... mają najgorsze ... tak, najgorszą przysługę, z jaką kiedykolwiek się spotykam.
Reply
#3

DeCo44 napisał: ya ... internet powolny i odcięty ..... a obsługa klienta przypuszcza, że oddzwonimy i nie oddzwonimy ..... mają najgorsze ... tak, najgorszą przysługę, z jaką kiedykolwiek się spotykam. Naprawdę? Właśnie zarejestrowałem MR 1Gbps online i zadzwonili do mnie po 2 dniach, aby zainstalować w przyszłym miesiącu. Zmieniam się z SH FBB na 300Mbps, stary kontrakt 79,90 $ z powrotem 13mths, więc jest trochę oszczędności i przypuszczam, że szybsza prędkość Internetu
Reply
#4

to samo ... zadzwonili do mnie w zeszłym tygodniu, chcąc umówić się na spotkanie z instalacją, nagle personel powiedział, że oddzwoni, ponieważ "jest pewien problem z twoją aplikacją". do dziś nie oddzwonią ...
Reply
#5

S750WP napisał: Naprawdę? Właśnie zarejestrowałem MR 1Gbps online i zadzwonili do mnie po 2 dniach, aby zainstalować w przyszłym miesiącu. Zmieniam się z SH FBB na 300Mbps, stary kontrakt 79,90 $ z powrotem 13mths, więc jest trochę oszczędności i przypuszczam, że szybsza prędkość Internetu Zaczekaj, aż data instalacji zostanie wyświetlona. Nagle przeregulują się, a potem nie wydostanie z nich dźwięku
Reply
#6

Jeśli możesz, anuluj to ... na pewno będziesz żałować .... najgorsza obsługa kiedykolwiek .....
Reply
#7

ComPuTer napisał: 2) Anuluj wniosek giro o płatność również zajęło miesiące, a jednak nie otrzymałem odpowiedzi. wystarczy zadzwonić bezpośrednio do banku, aby anulować.
Reply
#8

||||||||||| napisał: Zaczekaj, aż data instalacji zostanie wyświetlona. Nagle przeregulują się, a potem nie wydostanie z nich dźwięku Pani z MR, która do mnie zadzwoniła, po prostu zepsuta, mówi, że harmonogram Otwarta sieć i instalacja modemu 15 września, zobaczą, co się wtedy stanie.
Reply
#9

DeCo44 napisał: Jeśli możesz, anuluj to ... na pewno będziesz żałować .... najgorsza obsługa kiedykolwiek ..... Otrzymałem MR CS, który muszę zapłacić, jeśli anuluję, więc sprawdzę, czy przestrzegają oni swoich słów i wykonam instalację 15 września, jeśli nie piłka będzie na moim sądzie, niż mogę anulować bez kary z powodu ich niepowodzenia.
Reply
#10

Myślę, że zależy od szczęścia, niektórzy są bardzo zadowoleni ze swoich usług. To samo dotyczy mnie, zarejestruj się na czerwono. W dniu instalacji technik zadzwonił do mnie i powiedział, że dotrze w ciągu 30 minut, ale czekał dłużej niż 30 minut, a następnie odebrał połączenie od czerwonego cs powiedział, że jest błąd po ich stronie i musi anulować instalację. ComPuiTer napisał: 1) Subskrybuj 1Gbps od pierwszego uruchomienia do tej pory brak odpowiedzi 2) Anulowanie aplikacji giro do zapłaty również zajęło miesiące i jeszcze nie otrzymało odpowiedzi. Nie zamierzam już przedłużać z nimi umowy.
Reply


Forum Jump:

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Users browsing this thread: 2 Guest(s)