WSPARCIE! Nie można połączyć się z tą siecią?
#1

Jak wspomniano powyżej, nie mogłem połączyć się z moim połączeniem z routerem bezprzewodowym od pewnego pięknego dnia, gdy połączenie routera uległo awarii podczas korzystania z komputera. Próbowałem wszystkiego, co mogłem, włączając w to całkowite zresetowanie komputera, ale dziś bezskutecznie. Macbook mojego brata i wszyscy członkowie rodziny telefonu komórkowego nadal mogli połączyć się z Wi-Fi.   Adapter PC - Asus PCE-AC68 Router - Asus RT-AC56U Szerokopasmowy - starhub max nieskończoność 500 Mb / s   Z góry dziękuję wszystkim guru IT
Reply
#2

Chowkuehv1 napisał: Jak wspomniano powyżej, nie mogłem połączyć się z moim połączeniem z routerem bezprzewodowym od pewnego pięknego dnia, gdy połączenie routera uległo awarii podczas korzystania z komputera. Próbowałem wszystkiego, co mogłem, włączając w to całkowite zresetowanie komputera, ale dziś bezskutecznie. Macbook mojego brata i wszyscy członkowie rodziny telefonu komórkowego nadal mogli połączyć się z Wi-Fi. Adapter PC - Asus PCE-AC68 Router - Asus RT-AC56U Szerokopasmowy - starhub max nieskończoność 500 Mb / s Z góry dziękuję wszystkim guru IT spróbuj podłączyć go bezpośrednio za pomocą kabla
Reply
#3

xtractor napisał: spróbuj podłączyć go bezpośrednio za pomocą kabla Nie mogłem, ponieważ router bezprzewodowy jest połączony światłowodem, więc znajduje się blisko drzwi
Reply
#4

Chowkuehv1 napisał: Nie mogłem, ponieważ router bezprzewodowy jest połączony światłowodem, więc znajduje się blisko drzwi następnie użyj telefonu komórkowego jako bezprzewodowego (tethering bezprzewodowy) i spróbuj się połączyć
Reply
#5

xtractor napisał: następnie użyj telefonu komórkowego jako bezprzewodowego (tethering bezprzewodowy) i spróbuj się połączyć Tak, próbowałem użyć mojego hotspotu iPhone'a, który mógł się połączyć, ale ładowanie trwało zbyt długo
Reply
#6

coś wspólnego z twoim hasłem lub ustawieniem wifi
Reply
#7

xtractor napisał: coś wspólnego z hasłem ur lub ustawieniem wifi Próbowałem wszystkiego, ale bezskutecznie
Reply
#8

Zaktualizuj sterownik dla Ciebie i oprogramowanie dla routera.
Reply
#9

Wypróbuj swój adapter na innym komputerze?
Reply
#10

stylechap napisał: Wypróbuj swój adapter na innym komputerze? Mam tylko 1 szt., Więc nie można tego zrobić
Reply


Forum Jump:

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Users browsing this thread: