Cześć, Masz zamorskiego Zotac GPU. Czy może to być gwarancja lokalnie? Jeśli nie, jak mogę wysłać gwarancję?
Gwarancja Zotac na GPU
Nie mogę. Tech Dynamic (dystrybucja dla SG) nie ponosi odpowiedzialności za części, które nie są przez nich dystrybuowane. W przypadku jednostki importującej, jeśli zarejestrowałeś gwarancję w Zotac na ich stronie internetowej, możesz upuścić wiadomość e-mail na adres [email protected] lub skontaktować się z nimi przez ich stronę internetową i zapytać, jak to zrobić. Wysłane z OnePlus GM1900 za pomocą GAGT
singupingu napisał: Nie mogę. Tech Dynamic (dystrybucja dla SG) nie ponosi odpowiedzialności za części, które nie są przez nich dystrybuowane. W przypadku jednostki importującej, jeśli zarejestrowałeś gwarancję w Zotac na ich stronie internetowej, możesz wysłać wiadomość e-mail na adres [email protected] lub skontaktować się z nimi przez ich stronę internetową i zapytać, jak to zrobić. Wysłane z OnePlus GM1900 za pomocą GAGT Dobrze. Dzięki
singupingu napisał: Nie mogę. Tech Dynamic (dystrybucja dla SG) nie ponosi odpowiedzialności za części, które nie są przez nich dystrybuowane. W przypadku jednostki importującej, jeśli zarejestrowałeś gwarancję w Zotac na ich stronie internetowej, możesz wysłać wiadomość e-mail na adres [email protected] lub skontaktować się z nimi przez ich stronę internetową i zapytać, jak to zrobić. Wysłane z OnePlus GM1900 za pomocą GAGT Wiesz, jak rozpoznać zestaw SG? Mam mix SG z zestawem importowym. Brak naklejki.
muszę pokazać pokwitowanie tancheeru napisał: Wiesz, jak rozpoznać zestaw SG? Mam mix SG z zestawem importowym. Brak naklejki.
nie, nasza lokalna dystrybucja nie będzie zajmować produktów zamorskich / importowych.
Rozszerzona gwarancja obowiązuje tylko w ciągu 14 dni od zakupu (z koniecznością dołączenia paragonu). W przeciwnym razie dostępna będzie tylko 2-letnia gwarancja lokalna, jeśli się nie mylę.
tancheeru napisał: Wiesz, jak rozpoznać zestaw SG? Mam mix SG z zestawem importowym. Brak naklejki. Brak pomysłu. Może zebrać s / n i model, wysłać do TD, aby sprawdzić, który jest ich zapasem. Wysłane z OnePlus GM1900 za pomocą GAGT
Jeśli nie ma paragonu, problem nie występuje
tancheeru napisał: Jeśli nie ma paragonu, problem nie występuje brak dowodu rejestracyjnego na gwarancję
« Next Oldest | Next Newest »
Users browsing this thread: 2 Guest(s)