problem 802.11n
#1

Mój zasilacz i router są zarówno 802.11n ale dlaczego kiedy sprawdzić typ PHY pokaż mi to 802.11g , a sygnał jest słaby, a szybkość jest powolny. Wszelkie sugestie , aby poprawić?
Reply
#2

Czy mogę kupić nowy adapter wifi , to pomoże ?
Reply
#3

Zbyt wiele szczegół brakuje : Plan 1. szerokopasmowego 2. odległość pomiędzy routerem i klientem 3. Ściana pomiędzy?
Reply
#4

menedżer urządzeń , Ustawianie właściwości karty sieciowej WiFi . upewnij się, że nie jest to naprawić to g normy.
Reply
#5

jtjt00 napisał: Zbyt wiele szczegół brakuje : Plan 1. szerokopasmowego 2. odległość pomiędzy routerem i klientem 3. Ściana pomiędzy? Fiber tak ściany między pokojem dziennym i sypialni , a dopiero ostatnio bardzo wolno
Reply
#6

Charlie Brown napisał: menedżer urządzeń , twoja karta sieciowa WiFi posiadający ustawienie . upewnij się, że nie jest to naprawić to g normy. Teraz jest n standardzie, ale ja nic nie robić. Jednak nadal jest bardzo powolny jak kilku prędkości kb .
Reply
#7

homedriver napisał: Teraz jest n standardzie, ale ja nic nie robić. Jednak nadal jest bardzo powolny jak kilku prędkości kb . Wystarczy ponownie uruchomić ONT i router , a następnie ponownie uruchom komputer. Należy rozwiązać problem. Jeśli wciąż ten sam problem i router jest jeszcze w okresie gwarancji , po prostu domagać się gwarancji.
Reply
#8

Henry Ng napisał: Wystarczy ponownie uruchomić ONT i router , a następnie ponownie uruchom komputer. Należy rozwiązać problem. Jeśli wciąż ten sam problem i router jest jeszcze w okresie gwarancji , po prostu domagać się gwarancji. Mój router ma 5g i 2,4 g . 5g nie problem , ale brak sygnału w moim pokoju, 2.4G nawet spróbować w salonie także słabe i powolne. Tylko twarz kwestię te kilka dni .
Reply
#9

homedriver napisał: Mój router ma 5g i 2,4 g . 5g nie problem , ale brak sygnału w moim pokoju, 2.4G nawet spróbować w salonie także słabe i powolne. Tylko twarz kwestię te kilka dni . Router może nagle stał uszkodzony i jest to normalne i powszechne. Czy ponowne uruchomienie ONT i router i ponownie uruchomić komputer przenośny ? Proszę wyłączyć ONT i router na 1 minutę , a następnie włącz ponownie. Następnie uruchom ponownie komputer. To powinno rozwiązać problem , albo po prostu domagać się gwarancji routera.
Reply


Forum Jump:

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Users browsing this thread: 2 Guest(s)