Mój zasilacz i router są zarówno 802.11n ale dlaczego kiedy sprawdzić typ PHY pokaż mi to 802.11g , a sygnał jest słaby, a szybkość jest powolny. Wszelkie sugestie , aby poprawić?
problem 802.11n
Czy mogę kupić nowy adapter wifi , to pomoże ?
Zbyt wiele szczegół brakuje : Plan 1. szerokopasmowego 2. odległość pomiędzy routerem i klientem 3. Ściana pomiędzy?
menedżer urządzeń , Ustawianie właściwości karty sieciowej WiFi . upewnij się, że nie jest to naprawić to g normy.
jtjt00 napisał: Zbyt wiele szczegół brakuje : Plan 1. szerokopasmowego 2. odległość pomiędzy routerem i klientem 3. Ściana pomiędzy? Fiber tak ściany między pokojem dziennym i sypialni , a dopiero ostatnio bardzo wolno
Charlie Brown napisał: menedżer urządzeń , twoja karta sieciowa WiFi posiadający ustawienie . upewnij się, że nie jest to naprawić to g normy. Teraz jest n standardzie, ale ja nic nie robić. Jednak nadal jest bardzo powolny jak kilku prędkości kb .
homedriver napisał: Teraz jest n standardzie, ale ja nic nie robić. Jednak nadal jest bardzo powolny jak kilku prędkości kb . Wystarczy ponownie uruchomić ONT i router , a następnie ponownie uruchom komputer. Należy rozwiązać problem. Jeśli wciąż ten sam problem i router jest jeszcze w okresie gwarancji , po prostu domagać się gwarancji.
Henry Ng napisał: Wystarczy ponownie uruchomić ONT i router , a następnie ponownie uruchom komputer. Należy rozwiązać problem. Jeśli wciąż ten sam problem i router jest jeszcze w okresie gwarancji , po prostu domagać się gwarancji. Mój router ma 5g i 2,4 g . 5g nie problem , ale brak sygnału w moim pokoju, 2.4G nawet spróbować w salonie także słabe i powolne. Tylko twarz kwestię te kilka dni .
homedriver napisał: Mój router ma 5g i 2,4 g . 5g nie problem , ale brak sygnału w moim pokoju, 2.4G nawet spróbować w salonie także słabe i powolne. Tylko twarz kwestię te kilka dni . Router może nagle stał uszkodzony i jest to normalne i powszechne. Czy ponowne uruchomienie ONT i router i ponownie uruchomić komputer przenośny ? Proszę wyłączyć ONT i router na 1 minutę , a następnie włącz ponownie. Następnie uruchom ponownie komputer. To powinno rozwiązać problem , albo po prostu domagać się gwarancji routera.
« Next Oldest | Next Newest »
Users browsing this thread: 1 Guest(s)