cześć wszystkim, Przeczytałem jakąś pomoc internetową i wykonałem następujące czynności. 1. zaktualizowałem sterowniki routera i karty. 2. wyłączony pomocnik IP w usługach. 3. opóźnione uruchomienie usługi Bonjour. to nadal nie pomaga. Mój Internet zostanie po prostu odłączony, ponownie połączony z ikoną żółtego znaku wykrzyknika, a dopiero po 5 minutach odzyska pasmo. Mam zdjęcie, aby pokazać, jak wygląda połączenie, ale nie mogę tego opublikować, więc zajrzyj do mnie. proszę o pomoc, muszę wiedzieć, czy jest to sprzęt lub oprogramowanie, które mogę zastąpić.
Potrzebuję pomocy na bezprzewodowym adapterze DLink DWA-125
« Next Oldest | Next Newest »
Messages In This Thread
Potrzebuję pomocy na bezprzewodowym adapterze DLink DWA-125 - by jbbanastacio - 15 Dec 2017, 11:23 AM
RE: Potrzebuję pomocy na bezprzewodowym adapterze DLink DWA-125 - by blogonlinez03 - 15 Dec 2017, 11:24 AM
RE: Potrzebuję pomocy na bezprzewodowym adapterze DLink DWA-125 - by senthilprabhu.ind - 15 Dec 2017, 11:25 AM
RE: Potrzebuję pomocy na bezprzewodowym adapterze DLink DWA-125 - by tbnw01 - 15 Dec 2017, 11:26 AM
RE: Potrzebuję pomocy na bezprzewodowym adapterze DLink DWA-125 - by satyananda.sahoobsc - 15 Dec 2017, 11:27 AM
RE: Potrzebuję pomocy na bezprzewodowym adapterze DLink DWA-125 - by sodeden.3 - 15 Dec 2017, 11:29 AM
RE: Potrzebuję pomocy na bezprzewodowym adapterze DLink DWA-125 - by dearadioo7 - 15 Dec 2017, 11:30 AM
RE: Potrzebuję pomocy na bezprzewodowym adapterze DLink DWA-125 - by lkramer504 - 15 Dec 2017, 11:31 AM
RE: Potrzebuję pomocy na bezprzewodowym adapterze DLink DWA-125 - by nhattienvn - 15 Dec 2017, 11:33 AM
RE: Potrzebuję pomocy na bezprzewodowym adapterze DLink DWA-125 - by gms1067 - 15 Dec 2017, 11:34 AM
RE: Potrzebuję pomocy na bezprzewodowym adapterze DLink DWA-125 - by adytzabutterfly - 15 Dec 2017, 11:35 AM
Users browsing this thread: 4 Guest(s)