Cześć, Mam nadzieję, że ktoś tu może mi pomóc z moim problemem, mam e-mail i zadzwoniłem do mojej republiki, aby zakończyć moją usługę światłowodową, ponieważ wkrótce będę przeprowadzał się do domu, to jest około 1 tygodnia i nikt mi do mnie nie wrócił, zadzwoń do nich teraz nikt nie odbierze , e-mail też nie ma zastosowania? Naprawdę mam nadzieję, że nie potrzebuję adwokata, który mi w tym pomoże, byłem zadowolony z ich usług, ale to jest naprawdę rozczarowanie, Bilet nr 8652 i 9059
Pomoc potrzebna do zakończenia usługi MyRepublic
« Next Oldest | Next Newest »
Messages In This Thread
Pomoc potrzebna do zakończenia usługi MyRepublic - by calvinllee34 - 30 Dec 2017, 02:50 AM
RE: Pomoc potrzebna do zakończenia usługi MyRepublic - by mainy4 - 30 Dec 2017, 02:51 AM
RE: Pomoc potrzebna do zakończenia usługi MyRepublic - by ckwnicee - 30 Dec 2017, 02:52 AM
RE: Pomoc potrzebna do zakończenia usługi MyRepublic - by aharrison0223 - 30 Dec 2017, 02:53 AM
RE: Pomoc potrzebna do zakończenia usługi MyRepublic - by saramitra - 30 Dec 2017, 02:54 AM
RE: Pomoc potrzebna do zakończenia usługi MyRepublic - by patoconnell10 - 30 Dec 2017, 02:56 AM
RE: Pomoc potrzebna do zakończenia usługi MyRepublic - by erland.lundby - 30 Dec 2017, 02:58 AM
Users browsing this thread: 1 Guest(s)