Pomoc potrzebna do zakończenia usługi MyRepublic
#7

nivleK1985 napisał: Cześć, Przeglądałem twoje dokumenty i zdałem sobie sprawę, że zespół klienta zadzwonił do ciebie dwa razy 25 lipca, 16.00, ale nie było odpowiedzi. Otrzymujemy oddzwonienie z 25 lipca 17:00, stwierdzając, że nie możesz się zobowiązać w dniu wypowiedzenia. W związku z tym zażądano wstrzymania i oddzwonienia po podjęciu decyzji o dacie przetworzenia. Mogę załatwić natychmiastowe wypowiedzenie =). Podaj aktualizację, nie podano żadnych połączeń ani opinii,
Reply


Messages In This Thread
Pomoc potrzebna do zakończenia usługi MyRepublic - by calvinllee34 - 30 Dec 2017, 02:50 AM
RE: Pomoc potrzebna do zakończenia usługi MyRepublic - by mainy4 - 30 Dec 2017, 02:51 AM
RE: Pomoc potrzebna do zakończenia usługi MyRepublic - by ckwnicee - 30 Dec 2017, 02:52 AM
RE: Pomoc potrzebna do zakończenia usługi MyRepublic - by aharrison0223 - 30 Dec 2017, 02:53 AM
RE: Pomoc potrzebna do zakończenia usługi MyRepublic - by saramitra - 30 Dec 2017, 02:54 AM
RE: Pomoc potrzebna do zakończenia usługi MyRepublic - by patoconnell10 - 30 Dec 2017, 02:56 AM
RE: Pomoc potrzebna do zakończenia usługi MyRepublic - by erland.lundby - 30 Dec 2017, 02:58 AM

Forum Jump:

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Users browsing this thread: 1 Guest(s)