Okropne zakupy z Lazada
#9

watzup_ken napisał: Lazada jest zwykle bardzo proaktywna, gdy zdaje sobie sprawę, że nie jest w stanie zrealizować zamówienia na czas. Zwykle zrekompensują ci także niektóre kupony, jeśli tak jest. Nie oczekuj lepszej obsługi od takich jak Qoo10. Zamówienie anulowania sprzedawcy Qoo10, a następnie zniżka kuponu i takie zniknęły. Jeśli masz w zamówieniu kilka przedmiotów, przygotuj się na zapłacenie pełnej ceny. nie wygląda na moją sprawę. pierwszy pracownik obsługi klienta kazał mi czekać do godziny 19:00 na dostawę. drugi powiedział mi, że sprzedawca, który jest Acer, nie może zrealizować zamówienia, ponieważ nie ma zapasów. Trzeci pracownik obsługi klienta, gdy poprosiłem o zwrot, powiedział mi, żebym dał im 48 godzin, ponieważ muszą wyjaśnić to sprzedawcy.
Reply


Messages In This Thread
Okropne zakupy z Lazada - by sally.meyers - 23 Jan 2018, 04:21 PM
RE: Okropne zakupy z Lazada - by buford39 - 23 Jan 2018, 04:22 PM
RE: Okropne zakupy z Lazada - by antiqueshawls - 23 Jan 2018, 04:24 PM
RE: Okropne zakupy z Lazada - by moresteveo - 23 Jan 2018, 04:26 PM
RE: Okropne zakupy z Lazada - by sty94729 - 23 Jan 2018, 04:27 PM
RE: Okropne zakupy z Lazada - by txwly - 23 Jan 2018, 04:28 PM
RE: Okropne zakupy z Lazada - by bennie1025 - 23 Jan 2018, 04:32 PM
RE: Okropne zakupy z Lazada - by enyomk109 - 23 Jan 2018, 04:33 PM
RE: Okropne zakupy z Lazada - by viravasova - 23 Jan 2018, 04:35 PM
RE: Okropne zakupy z Lazada - by khyati070297 - 23 Jan 2018, 04:38 PM
RE: Okropne zakupy z Lazada - by aharrison0223 - 23 Jan 2018, 04:40 PM
RE: Okropne zakupy z Lazada - by jmfcollier - 23 Jan 2018, 04:42 PM
RE: Okropne zakupy z Lazada - by spikeball17 - 23 Jan 2018, 04:43 PM
RE: Okropne zakupy z Lazada - by nqthqwvtj - 23 Jan 2018, 04:44 PM

Forum Jump:

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Users browsing this thread: 2 Guest(s)