Używałem mojego Imaca z Windows 10 zainstalowanym przez lata i nagle zdecydowałem się zawieść mnie, zawiesiłem na niebieskim ekranie po 10 min i skończyłem komunikatem o błędzie "CRITICAL_PROCESS_DIED". Przeszedłem przez wszystkie "7 rozwiązań dla CRITICAL_PROCESS_DIED", w tym czyste uruchamianie, aktualizacje sterowników, SFC, uruchamianie DISM itp. Wciąż nie ma szczęścia. Czy ktoś ma tu ten sam problem? Jak rozwiązałeś swój problem? Z góry dziękuję.
CRITICAL_PROCESS_DIED
« Next Oldest | Next Newest »
Messages In This Thread
CRITICAL_PROCESS_DIED - by pedrocastle13 - 25 Jan 2018, 03:48 PM
RE: CRITICAL_PROCESS_DIED - by lovewilliam - 25 Jan 2018, 03:49 PM
RE: CRITICAL_PROCESS_DIED - by eytan.behmoaras - 25 Jan 2018, 03:50 PM
Users browsing this thread: 1 Guest(s)