Czy ktoś rekompensuje lub rejestruje się w promocji Starhub Free Laptop FibreOptic? Otrzymałem telefon z informacją, że jest opóźnienie i muszę poczekać do pierwszego tygodnia lutego. Oddałem odpowiedź na początku grudnia 2012 r. I muszę poczekać 2 miesiące, żeby kupić laptopa? To niedorzeczny człowiek. Zastanawiam się, jakie mamy inne alternatywy? Anulować umowę i zarejestrować się u innego usługodawcy internetowego?
Problem z laptopem Starhub Free
« Next Oldest | Next Newest »
Messages In This Thread
Problem z laptopem Starhub Free - by lilienn77 - 24 Apr 2018, 08:11 PM
RE: Problem z laptopem Starhub Free - by nmilano - 24 Apr 2018, 08:13 PM
RE: Problem z laptopem Starhub Free - by mikesteven67 - 24 Apr 2018, 08:15 PM
RE: Problem z laptopem Starhub Free - by cristina00100 - 24 Apr 2018, 08:17 PM
RE: Problem z laptopem Starhub Free - by garb0605 - 24 Apr 2018, 08:18 PM
Users browsing this thread: 1 Guest(s)