Czy ktoś rekompensuje lub rejestruje się w promocji Starhub Free Laptop FibreOptic? Otrzymałem telefon z informacją, że jest opóźnienie i muszę poczekać do pierwszego tygodnia lutego. Oddałem odpowiedź na początku grudnia 2012 r. I muszę poczekać 2 miesiące, żeby kupić laptopa? To niedorzeczny człowiek. Zastanawiam się, jakie mamy inne alternatywy? Anulować umowę i zarejestrować się u innego usługodawcy internetowego?
Problem z laptopem Starhub Free
bigfoot napisał: Czy ktoś rekompensuje lub rejestruje się w promocji Starhub Free Laptop FibreOptic? Otrzymałem telefon z informacją, że jest opóźnienie i muszę poczekać do pierwszego tygodnia lutego. Oddałem odpowiedź na początku grudnia 2012 r. I muszę poczekać 2 miesiące, żeby kupić laptopa? To niedorzeczny człowiek. Zastanawiam się, jakie mamy inne alternatywy? Anulować umowę i zarejestrować się u innego usługodawcy internetowego? Aiya ... Normalny la ... Czasami jest tak, ponieważ dostawca nie ma zapasów. Dlatego się spóźniłem ... Twoja umowa również działa od grudnia, a nie od dnia, w którym zbierzesz notebook ma ..
whaleshark87 napisał: Aiya ... Normalny la ... Czasami jest tak, ponieważ dostawca nie ma zapasów. Dlatego się spóźniłem ... Twoja umowa również działa od grudnia, a nie od dnia, w którym zbierzesz notebook ma .. Ale kiedy się wycofywałem, był inny laptop, którego nie było na stanie. Celowo wybieram taki, który ma zapas, aby móc go natychmiast wykorzystać. Powiedziano mi, że mogę zbierać od 7 stycznia 2013 r. Jest to dość frustrujące. Nie mam nic przeciwko czekaniu, jeśli powiesz mi, że muszę poczekać na samym początku. Poza tym na infolinii ORO tak trudno jest dotrzeć do człowieka! Nie jestem pewien, co się teraz dzieje ... westchnienie ...
bigfoot napisał: Ale kiedy się wycofywałem, był inny laptop, którego nie było na stanie. Celowo wybieram taki, który ma zapas, aby móc go natychmiast wykorzystać. Powiedziano mi, że mogę zbierać od 7 stycznia 2013 r. Jest to dość frustrujące. Nie mam nic przeciwko czekaniu, jeśli powiesz mi, że muszę poczekać na samym początku. Poza tym na infolinii ORO tak trudno jest dotrzeć do człowieka! Nie jestem pewien, co się teraz dzieje ... westchnienie ... po prostu do nich zadzwoń i hałasuj. Mam nadzieję, że coś z tym zrobią
Gribber napisał: po prostu do nich zadzwoń i hałasuj. Mam nadzieję, że coś z tym zrobią Skończone. Mogą tylko przepraszać. To poza ich kontrolą powoduje opóźnienie w produkcji. Więc teraz muszę nadal używać mojego umierającego laptopa. Mam nadzieję, że potrwa do pojawienia się nowego laptopa.
« Next Oldest | Next Newest »
Users browsing this thread: 2 Guest(s)