Cześć, Mam nadzieję, że ktoś tu może mi pomóc z moim problemem, mam e-mail i zadzwoniłem do mojej republiki, aby zakończyć moją usługę światłowodową, ponieważ wkrótce będę przeprowadzał się do domu, to jest około 1 tygodnia i nikt nie wrócił do mnie, zadzwoń do nich teraz nikt nie odbierze , e-mail też nie ma zastosowania? Naprawdę mam nadzieję, że nie potrzebuję adwokata, który mi w tym pomoże, byłem zadowolony z ich usług, ale to jest naprawdę rozczarowanie, Bilet nr 8652 i 9059
Pomoc potrzebna do zakończenia usługi MyRepublic
« Next Oldest | Next Newest »
Messages In This Thread
Pomoc potrzebna do zakończenia usługi MyRepublic - by newmanjohn789 - 15 May 2018, 03:43 AM
RE: Pomoc potrzebna do zakończenia usługi MyRepublic - by brianbelfor - 15 May 2018, 03:44 AM
RE: Pomoc potrzebna do zakończenia usługi MyRepublic - by aharrison0223 - 15 May 2018, 03:45 AM
RE: Pomoc potrzebna do zakończenia usługi MyRepublic - by chickrock69 - 15 May 2018, 03:46 AM
RE: Pomoc potrzebna do zakończenia usługi MyRepublic - by aacs69 - 15 May 2018, 03:47 AM
RE: Pomoc potrzebna do zakończenia usługi MyRepublic - by roger.eikrem - 15 May 2018, 03:49 AM
RE: Pomoc potrzebna do zakończenia usługi MyRepublic - by sunilarts.sudhir84 - 15 May 2018, 03:50 AM
Users browsing this thread: 1 Guest(s)