Aktualizacja: 16 listopada (piątek) menadżer ds. Obsługi klienta M1 zadzwonił do mnie, informując, że moje łącze szerokopasmowe jest już aktywne. Wysyła mi nawet sms, który mówi mi, że usługa jest aktywowana. Dotrzyj do domu o 23:00 już teraz, od razu wypróbuj. WCIĄŻ NIE MA USŁUGI. Włącz modem Motorola, a przystanek L.E.D w migającym stanie SEND. Poprzednio również zatrzymuj się w statusie WYŚLIJ. Nazywa się M1 o 11.15 po południu i prosisz CSO o menedżera usług, który mnie wezwał. GUS powiedział mi, że angażuje się w linię, a ona poprosi kierownika służby, aby oddzwonił do mnie, gdy tylko skończy. Poczekaj do 12.40AM, ponownie zadzwoń do M1, tym razem JUŻ ZAKOŃCZYĆ SKLEP. Musisz poczekać do 9 rano, a następnie zadzwonić ponownie. Poważnie moja rada dla osób podpisujących się za pośrednictwem M1 Broadband, proszę wziąć moją lekcję i dokładnie przemyśleć.
Całkowicie zawiedziony M1
« Next Oldest | Next Newest »
Messages In This Thread
Całkowicie zawiedziony M1 - by adytzabutterfly - 21 Jul 2018, 05:44 PM
RE: Całkowicie zawiedziony M1 - by kanaknjn791 - 21 Jul 2018, 05:45 PM
RE: Całkowicie zawiedziony M1 - by viravasova - 21 Jul 2018, 05:45 PM
RE: Całkowicie zawiedziony M1 - by nrezaeipl - 21 Jul 2018, 05:46 PM
RE: Całkowicie zawiedziony M1 - by suttles2003 - 21 Jul 2018, 05:46 PM
RE: Całkowicie zawiedziony M1 - by enyomk109 - 21 Jul 2018, 05:47 PM
RE: Całkowicie zawiedziony M1 - by amanparashar - 21 Jul 2018, 05:48 PM
RE: Całkowicie zawiedziony M1 - by maxbounty01 - 21 Jul 2018, 05:48 PM
RE: Całkowicie zawiedziony M1 - by auyh.89 - 21 Jul 2018, 05:49 PM
RE: Całkowicie zawiedziony M1 - by mountainblack - 21 Jul 2018, 05:49 PM
RE: Całkowicie zawiedziony M1 - by gordon.hall6 - 21 Jul 2018, 05:50 PM
RE: Całkowicie zawiedziony M1 - by mvmiguel15 - 21 Jul 2018, 05:51 PM
RE: Całkowicie zawiedziony M1 - by senthilprabhu.ind - 21 Jul 2018, 05:51 PM
RE: Całkowicie zawiedziony M1 - by smily58 - 21 Jul 2018, 05:52 PM
RE: Całkowicie zawiedziony M1 - by saramitra - 21 Jul 2018, 05:53 PM
Users browsing this thread: