Byłem w Singnet ADSL przed rejestracją modemu M1 Cable 10mbps 7 listopada. Facet w sklepie M1 Tampines zapewnia mnie, że zostanie aktywowany w ciągu 3-5 dni roboczych. Powiedział mi również, że do wtorku 13 listopada zostanie aktywowany. Tak więc zadzwoniłem do M1 1627 w poniedziałek, aby potwierdzić, że zostanie ono aktywowane jutro, ponieważ mój ADSL Singnet zakończy się w tym tygodniu na liao. Ale wtedy CSO powiedział mi, że wtorek jest świętem państwowym najwcześniej w środę, a następnie aktywuj. Aż do dzisiaj 9am zadzwonię do M1 1627 ponownie mówiąc im, że linia nie jest aktywowana, mówią, że sprawdzają czek. 12 Ponownie dzwonię do nich, mówią, że wysyłają szybką prośbę do "zespołu routerów", aby aktywować moją linię i powiedzieć, że oddzwonią. O 17.45 M1 oddzwoni do mnie, informując, że Starhub aktywuje moją linię, więc M1 też nie może aktywować, kiedy Starhub aktywuje się już wtedy, dadzą mi znać. WTF? Tak, wiem, że kabel M1 znajduje się pod szkieletem sieci Starhub. Więc proszę, nie zapalaj mnie. W umowie jest napisane JEDNAK, że aktywacja zajmuje 3-5 dni roboczych, strona M1 również 3-5 dni. Dlaczego więc w pierwszej kolejności poświęcasz 3-5 dni, kiedy nie możesz ich dostarczyć? Teraz mój singnet kończy liao, M1 jak kupa. Korzystanie z mobilnej sieci szerokopasmowej, aby wysłać to ... bardzo pek cek. Dunno powinien dać im szansę lub po prostu ZATRZYMAĆ !!!
Całkowicie zawiedziony M1
Aktualizacja: 16 listopada (piątek) menadżer ds. Obsługi klienta M1 zadzwonił do mnie, informując, że moje łącze szerokopasmowe jest już aktywne. Wysyła mi nawet sms, który mówi mi, że usługa jest aktywowana. Dotrzyj do domu o 23:00 już teraz, od razu wypróbuj. WCIĄŻ NIE MA USŁUGI. Włącz modem Motorola, a przystanek L.E.D w migającym stanie SEND. Poprzednio również zatrzymuj się w statusie WYŚLIJ. Nazywa się M1 o 11.15 po południu i prosisz CSO o menedżera usług, który mnie wezwał. GUS powiedział mi, że angażuje się w linię, a ona poprosi kierownika służby, aby oddzwonił do mnie, gdy tylko skończy. Poczekaj do 12.40AM, ponownie zadzwoń do M1, tym razem JUŻ ZAKOŃCZYĆ SKLEP. Musisz poczekać do 9 rano, a następnie zadzwonić ponownie. Poważnie moja rada dla osób podpisujących się za pośrednictwem M1 Broadband, proszę wziąć moją lekcję i dokładnie przemyśleć.
dlatego nigdy nie należy kończyć starej linii szerokopasmowej przed rozpoczęciem nowej, także sprawdzanie wszystkiego działa dobrze, w tym często odwiedzanych witryn. Użyłem mojej starej linii starhub, aby porównać ją z moją nową linią MyRepublic, a wszelkie rozbieżności można łatwo zarzucić usługodawcy.
Poważnie, nie rozumiem, dlaczego M1 musi tak wyglądać. Mam na myśli, jak trudne może być aktywowanie linii szerokopasmowej? To nie tak, że musisz udać się w kosmos, by poprawić satelitę, by dać mi połączenie. Dlaczego tak musi być? Jestem tylko biednym człowiekiem próbującym uzyskać połączenie szerokopasmowe.
Dlaczego nie poprosić M1 o wysłanie technika do twojego miejsca, żeby to naprawić? Może to być błąd modemu.
Kiedy kilka lat temu byłem M1, przypomniałem sobie, że mieli najlepszą obsługę, ale ostatnio (ostatnie 2 lata) stali się bardzo źli. Nie tak bardzo, że oficerowie obsługi klienta są niegrzeczni, ale mają politykę, która jest sztywna i, moim zdaniem, bezsensowna. Nie zezwalają na uaktualnienia z kabla do światłowodu, pobierają 20 USD (przed GST) za sztukę, jeśli nie zwrócą kabli, pudełka, CD itp. Po zakończeniu, i mają system fakturowania, który wydaje się bardzo archaiczny. Zasadniczo, nawet jeśli Starhub lub Singtel mają nieelastyczną politykę (czego nie robią), wolę pójść z nimi, ponieważ musiałyby być istotne powody, by pójść z M1. Czy są najtańsze w okolicy? W każdym razie, przewiduję, że nie będzie ich w ciągu 3 ~ 5 lat. Daniel Upper Changi
AKTUALIZACJA - Nazwany M1 o godzinie 12 w południe. Poszukaj tego samego menedżera, który mnie wezwał, a nie w pobliżu. W poniedziałek wróci. Mówił do GUS wyjaśniając problem raz po raz. Mówi, że sprawdzi w "departamencie odpowiedzialnym" za aktywację linii szerokopasmowej. CSO zadzwoniła do mnie o 13:30, mówiąc, żebym nie włączał modemu podczas próby "komunikacji" z nim. CSO zadzwoniła do mnie o 17:30, mówiąc, że "NIE MOŻNA USTALIĆ GDZIE JEST ZAKŁÓCENIE". Powiedział mi, że urządzą technika w moim domu. Trzeba zapłacić 80 $ i trzeba czekać na kolejne 7 dni, aby technik przyszedł do mojego domu. Poważnie, WTF, człowieku .. najlepsze jest to, gdy pytam GUS, czy moja linia jest aktywowana, a ona nie może DETERMINOWAĆ. WTF !!! Zadzwonię do M1 w poniedziałek i porozmawiam z kierownikiem i powiem, żeby przerwał linię. Zamierzam ponownie rozważyć rejestrację w singtel. Westchnienie ... Sign Fibre trzeba zapłacić 220 $, ponieważ kiedy wprowadzam się do tego domu, były właściciel przegapił instalację Fiber Point.
Podłączasz się do portu FM na punkcie kabla ??????
Gdybym był tobą, nie zapłaciłbym za e-tech zejść .. Nalegałbym, aby zakończyć bez żadnej kary, bo to ich wina w 1. miejscu ...
ahwei91 napisał: Podłączasz się do portu FM na punkcie kabla ?????? podłączam port TV lah ... nie tak noob do podłączenia do portu FM. W każdym razie zadzwonię do M1 jutro rano i zakończę linię, a ja też nie zapłacę kary. To nie moja wina, dlaczego mam płacić ... Zaktualizuje status jutro ponownie.
« Next Oldest | Next Newest »
Users browsing this thread: 1 Guest(s)