Kupiłem Dell U2417H od Lazady i otrzymałem monitor w dniu 28 sierpnia 2017 r. Właśnie przetestowałem monitor 3 września i znalazłem 1 deadpixel na monitorze. Czy powinienem skontaktować się z Lazadą lub skontaktować się z dellem, aby uzyskać zastępstwo? Czy mogę odebrać nowy zestaw od Lazady lub Dell? Moim głównym zmartwieniem jest to, że prześlą mi zestaw naprawczy. Ktoś może doradzić?
Polityka zwrotów i zwrotów Lazada na gwarancje Dell Premium Panel Monitory UltraSharp
« Next Oldest | Next Newest »
Messages In This Thread
Polityka zwrotów i zwrotów Lazada na gwarancje Dell Premium Panel Monitory UltraSharp - by brianbelfor - 21 May 2019, 05:30 PM
RE: Polityka zwrotów i zwrotów Lazada na gwarancje Dell Premium Panel Monitory UltraSharp - by peter.ely - 21 May 2019, 05:33 PM
RE: Polityka zwrotów i zwrotów Lazada na gwarancje Dell Premium Panel Monitory UltraSharp - by syed.danish - 21 May 2019, 05:36 PM
RE: Polityka zwrotów i zwrotów Lazada na gwarancje Dell Premium Panel Monitory UltraSharp - by patoconnell10 - 21 May 2019, 05:39 PM
RE: Polityka zwrotów i zwrotów Lazada na gwarancje Dell Premium Panel Monitory UltraSharp - by nmilano - 21 May 2019, 05:42 PM
RE: Polityka zwrotów i zwrotów Lazada na gwarancje Dell Premium Panel Monitory UltraSharp - by jennifercookqrvxt - 21 May 2019, 05:45 PM
RE: Polityka zwrotów i zwrotów Lazada na gwarancje Dell Premium Panel Monitory UltraSharp - by rinjanijelek - 21 May 2019, 05:48 PM
RE: Polityka zwrotów i zwrotów Lazada na gwarancje Dell Premium Panel Monitory UltraSharp - by antiqueshawls - 21 May 2019, 05:51 PM
RE: Polityka zwrotów i zwrotów Lazada na gwarancje Dell Premium Panel Monitory UltraSharp - by matthew.p.marotta - 21 May 2019, 05:54 PM
RE: Polityka zwrotów i zwrotów Lazada na gwarancje Dell Premium Panel Monitory UltraSharp - by salls317 - 21 May 2019, 05:57 PM
RE: Polityka zwrotów i zwrotów Lazada na gwarancje Dell Premium Panel Monitory UltraSharp - by paul.william.reilly - 21 May 2019, 06:00 PM
Users browsing this thread: 1 Guest(s)