Cześć, sporadycznie napotykałem ten problem, który doprowadza mnie do szału. Te problemy pojawiają się dopiero po wykonaniu obowiązkowej aktualizacji Win 10. Wysłano tutaj, ponieważ może to być sprzęt powodujący problemy. Zagadnienia: 1. czasami zaraz po włączeniu komputera komputer zawiesza się / opóźnia, nie można wybrać folderów / zajmuje dużo czasu, aby wybrać folder lub wykonać inne zadanie, ale nadal ma dostęp do przycisku Windows. 2. Nie można użyć słów lub programu Excel, można go otworzyć, ale będzie to biała strona i nie będzie można nic na nim zrobić. 3. Profil oświetleniowy Corsair K70 Lux nie ładuje się, staje się domyślnym profilem czerwonym. Kiedy otwieram CUE, wykrywana klawiatura to K95 zamiast K70, nawet nie mam klawiatury K95. Co zrobiłem, aby spróbować to rozwiązać: Miałem wcześniej sformatowany komputer, ponownie zainstaluj Win 10, wykonaj obowiązkowe aktualizacje dla twórcy Win 10 i przez jakiś czas ok. Zainstaluj ponownie moje programy 1 na 1, aby monitorować, czy jest to spowodowane przez program, który powoduje problem. Po tym problem powraca i podejrzewam, że jest to program antywirusowy innej firmy (AVAST), ponieważ jest to najnowszy program, który instaluję, więc odinstalowałem go i problem zniknął na jakiś czas. Teraz problemy wracają. I zdaję sobie sprawę, ilekroć się zawiesi / opóźnienie (idę do aktualizacji systemu Windows i Windows Defender za pomocą paska wyszukiwania), przypadkowo Win 10 właśnie zainstalował aktualizacje lub Windows Defender po prostu zainstalował aktualizacje ochrony. Czy może to być z tego powodu? Ilekroć się zawiesza, będę musiał ponownie uruchomić kilka razy, pozostawiając otwarte aplikacje „Menedżera zadań”. Moja specyfikacja to: Płyta główna: ASUS H97 Pro Gamer Układ: rdzeń Intel ® i5-4460 @ 3,2 GHz Karta graficzna: ASUS Nvidia GTX 970 STRIX RAM: G Skill RipJaws DDR3 16 GB SDD: Samsung Evo 850 500 GB (za pomocą systemu operacyjnego) Dysk twardy: WD Black 4 TB Zasilacz: Seasonic X Series 650W Modular System operacyjny: wygraj 7 profesjonalistów - następnie uaktualnij do Win 10 Czy to mój sprzęt powoduje problem? Niezgodny z najnowszą obowiązkową aktualizacją Win 10? Jeśli naprawdę nie ma rozwiązania, nie ma wyboru, musiałbym wrócić do Win 7.
Problem ze sprzętem lub oprogramowaniem?
« Next Oldest | Next Newest »
Messages In This Thread
Problem ze sprzętem lub oprogramowaniem? - by tbnw01 - 18 Nov 2019, 09:10 PM
RE: Problem ze sprzętem lub oprogramowaniem? - by faseelapt - 18 Nov 2019, 09:13 PM
RE: Problem ze sprzętem lub oprogramowaniem? - by solotrenes - 18 Nov 2019, 09:16 PM
RE: Problem ze sprzętem lub oprogramowaniem? - by cayleena - 18 Nov 2019, 09:19 PM
RE: Problem ze sprzętem lub oprogramowaniem? - by samojm - 18 Nov 2019, 09:22 PM
RE: Problem ze sprzętem lub oprogramowaniem? - by mburdett3 - 18 Nov 2019, 09:25 PM
RE: Problem ze sprzętem lub oprogramowaniem? - by aharrison0223 - 18 Nov 2019, 09:29 PM
RE: Problem ze sprzętem lub oprogramowaniem? - by nqthqwvtj - 18 Nov 2019, 09:32 PM
RE: Problem ze sprzętem lub oprogramowaniem? - by christilton88 - 18 Nov 2019, 09:34 PM
RE: Problem ze sprzętem lub oprogramowaniem? - by powepisi - 18 Nov 2019, 09:37 PM
RE: Problem ze sprzętem lub oprogramowaniem? - by nanca1500 - 18 Nov 2019, 09:40 PM
RE: Problem ze sprzętem lub oprogramowaniem? - by vupynulaw - 18 Nov 2019, 09:43 PM
RE: Problem ze sprzętem lub oprogramowaniem? - by contactcrocker - 18 Nov 2019, 09:46 PM
RE: Problem ze sprzętem lub oprogramowaniem? - by 125669 - 18 Nov 2019, 09:49 PM
RE: Problem ze sprzętem lub oprogramowaniem? - by grant.glanvill - 18 Nov 2019, 09:52 PM
Users browsing this thread: 2 Guest(s)