Pierwszą rzeczą, którą powinieneś teraz zrobić, jest Kopia zapasowa obrazu systemu na dysk twardy. Umożliwi to przywrócenie bieżącej wersji Win 10, jeśli to konieczne. Twój zestaw powinien współpracować z Win 10. Może to być uszkodzenie systemu operacyjnego. Sugerowałbym nową instalację Win 10. Alternatywnie może to być problem sprzętowy. Możesz wykonać test SMART na dysku twardym.
Problem ze sprzętem lub oprogramowaniem?
« Next Oldest | Next Newest »
Messages In This Thread
Problem ze sprzętem lub oprogramowaniem? - by tbnw01 - 18 Nov 2019, 09:10 PM
RE: Problem ze sprzętem lub oprogramowaniem? - by faseelapt - 18 Nov 2019, 09:13 PM
RE: Problem ze sprzętem lub oprogramowaniem? - by solotrenes - 18 Nov 2019, 09:16 PM
RE: Problem ze sprzętem lub oprogramowaniem? - by cayleena - 18 Nov 2019, 09:19 PM
RE: Problem ze sprzętem lub oprogramowaniem? - by samojm - 18 Nov 2019, 09:22 PM
RE: Problem ze sprzętem lub oprogramowaniem? - by mburdett3 - 18 Nov 2019, 09:25 PM
RE: Problem ze sprzętem lub oprogramowaniem? - by aharrison0223 - 18 Nov 2019, 09:29 PM
RE: Problem ze sprzętem lub oprogramowaniem? - by nqthqwvtj - 18 Nov 2019, 09:32 PM
RE: Problem ze sprzętem lub oprogramowaniem? - by christilton88 - 18 Nov 2019, 09:34 PM
RE: Problem ze sprzętem lub oprogramowaniem? - by powepisi - 18 Nov 2019, 09:37 PM
RE: Problem ze sprzętem lub oprogramowaniem? - by nanca1500 - 18 Nov 2019, 09:40 PM
RE: Problem ze sprzętem lub oprogramowaniem? - by vupynulaw - 18 Nov 2019, 09:43 PM
RE: Problem ze sprzętem lub oprogramowaniem? - by contactcrocker - 18 Nov 2019, 09:46 PM
RE: Problem ze sprzętem lub oprogramowaniem? - by 125669 - 18 Nov 2019, 09:49 PM
RE: Problem ze sprzętem lub oprogramowaniem? - by grant.glanvill - 18 Nov 2019, 09:52 PM
Users browsing this thread: 1 Guest(s)