Psycovirus napisał: EDYCJA: Mówisz, że przycisk Windows / Menu Start działa, oznacza to, że system się nie zawiesza ... Wygląda na to, że na coś czeka, prawdopodobnie na twój mechaniczny dysk twardy? Może awaria dysku twardego Jeśli uzyskujesz dostęp do plików z mechanicznego dysku twardego o pojemności 4 TB, jego otwarcie zajmie trochę czasu. Aby oszczędzać energię, dysk twardy jest zwykle wyłączany, a wirujący dysk jest zatrzymywany. Przy pierwszym uruchomieniu dostęp do dysku trwa dłużej. Jeśli chcesz temu zapobiec, przejdź do Opcje zasilania i wybierz Nigdy dla „Wyłącz dysk twardy po:” Albo to, albo twój dysk twardy nie działa? Sprawdź SMART za pomocą tego linku: Howtogeek: S.M.A.R.T To dziwny problem. Poza ponowną instalacją pakietu Office niewiele rozwiązania. Jeśli pliki znajdują się na dysku twardym i jeśli zaczyna się on nie powieść, program może zawiesić się podczas próby uzyskania dostępu do pliku, którego dysk twardy nie może dostarczyć. W przypadku klawiatury jedynym sposobem jest ponowna instalacja CUE ... Znalazłem to na forum Corsair. Pierwszy, Odinstaluj oprogramowanie CUE> Idź do AppData i usuń folder CUE. > Przejdź do panelu sterowania> Sprzęt i dźwięk > Kliknij urządzenia i drukarki > Kliknij prawym przyciskiem myszy Klawiatura > Kliknij zakładkę sprzętową, teraz powinno się wyskoczyć kilka rzeczy, a klawiatura powinna gdzieś tam być > Naciśnij go, a następnie kliknij przycisk właściwości > Kliknij kartę sterownika > Kliknij odinstaluj > odłącz go, a następnie podłącz ponownie > Ponownie pobierz oprogramowanie > uruchom ponownie komputer dzięki za zaproponowane rozwiązanie, ale ten problem pojawia się zaraz po tym, jak zrobię obowiązkową aktualizację Win 10 ... przed aktualizacją działa dobrze. wypróbuję opcję zasilania dysku twardego, aby zobaczyć, czy to rozwiąże problem.
Problem ze sprzętem lub oprogramowaniem?
« Next Oldest | Next Newest »
Messages In This Thread
Problem ze sprzętem lub oprogramowaniem? - by tbnw01 - 18 Nov 2019, 09:10 PM
RE: Problem ze sprzętem lub oprogramowaniem? - by faseelapt - 18 Nov 2019, 09:13 PM
RE: Problem ze sprzętem lub oprogramowaniem? - by solotrenes - 18 Nov 2019, 09:16 PM
RE: Problem ze sprzętem lub oprogramowaniem? - by cayleena - 18 Nov 2019, 09:19 PM
RE: Problem ze sprzętem lub oprogramowaniem? - by samojm - 18 Nov 2019, 09:22 PM
RE: Problem ze sprzętem lub oprogramowaniem? - by mburdett3 - 18 Nov 2019, 09:25 PM
RE: Problem ze sprzętem lub oprogramowaniem? - by aharrison0223 - 18 Nov 2019, 09:29 PM
RE: Problem ze sprzętem lub oprogramowaniem? - by nqthqwvtj - 18 Nov 2019, 09:32 PM
RE: Problem ze sprzętem lub oprogramowaniem? - by christilton88 - 18 Nov 2019, 09:34 PM
RE: Problem ze sprzętem lub oprogramowaniem? - by powepisi - 18 Nov 2019, 09:37 PM
RE: Problem ze sprzętem lub oprogramowaniem? - by nanca1500 - 18 Nov 2019, 09:40 PM
RE: Problem ze sprzętem lub oprogramowaniem? - by vupynulaw - 18 Nov 2019, 09:43 PM
RE: Problem ze sprzętem lub oprogramowaniem? - by contactcrocker - 18 Nov 2019, 09:46 PM
RE: Problem ze sprzętem lub oprogramowaniem? - by 125669 - 18 Nov 2019, 09:49 PM
RE: Problem ze sprzętem lub oprogramowaniem? - by grant.glanvill - 18 Nov 2019, 09:52 PM
Users browsing this thread: 1 Guest(s)