Papermate napisał: Nie jestem ekspertem od komputerów / IT, ale myślę, że podobnie jak w przypadku każdego innego produktu, wymiana jeden na jeden jest przyznawana za wadliwe produkty nie z powodu niewłaściwej obsługi użytkownika. W tym przypadku TS powiedział, że upuścił dysk twardy. Najpierw musi udowodnić, że dysk twardy nie działa. Jak wymienić, jeśli sklep to przetestuje i działa? Po drugie, nawet jeśli to nie działa, nie prosiłbym o wymianę jeden za jeden, zakładając, że sklep nie jest w stanie znaleźć „wgnieceń”, aby pokazać, że go upuściłem. To byłoby nieetyczne. Upuszczam, to moja strata. Nie sprawię, że moja strata stanie się stratą kogoś innego. Zwykle, jeśli mieści się w niewielkim przedziale czasowym .. w ciągu 1 tygodnia lub 2 możesz dokonać wymiany produktu od 1 do 1 na miejscu. Na miejscu mogą sprawdzić wgniecenie i / lub uszkodzenie dysku twardego przed wymianą. Uszkodzenie i wgniecenia nie będą objęte gwarancją na żadne produkty. HDD i SSD są znane jako% awarii produkcji, jak wie większość producentów. To samo dotyczy większości produktów. Dlatego wspomniałem o wymianie 1 do 1 i / lub RMA. RMA ma procedurę i proces może obejmować przekazanie uszkodzonego produktu i czekanie na odbiór tego samego / naprawionego lub odnowionego produktu lub jego odpowiednika. Edytuj / Dodaj: RMA sprawdzi wewnętrznie uszkodzenia fizyczne, a jeśli okaże się, że nie są wadą producenta, zostaną zwrócone tak, jak są właścicielowi bez dalszej naprawy. Oczywiście zależy to od T&C marki HDD. W przeszłości robiłem to za pomocą tych różnych metod. Czy 1 do 1 wymieniłem dysk twardy w ciągu 7 dni od daty zakupu w samym sklepie? RMA wewnętrzny dysk twardy 3,5 "500 GB, który zajął kilka tygodni i został zwrócony HDD 750 GB. Czy 1 do 1 wymienił Samsung SSD na miejscu w centrum serwisowym, nawet po kilku tygodniach od zakupu. Edytować: W większości przypadków nie ma testów produktu dla wymiany 1 do 1. Podczas gdy RMA najprawdopodobniej zajęło kilka tygodni naprawy lub nie, tak jakby nie można jej było zastąpić innym podobnym typem. Zwykle dzieje się tak, jeśli sklep zna Cię, jako klienta, lub nie ... zaufaj pracy w obie strony / kierunku. Btw .. byłem odpowiedzialny za administrację i postępowanie gwarancyjne oraz proces / proces w handlu samochodami.
Upuszczanie zupełnie nowego dysku twardego
« Next Oldest | Next Newest »
Messages In This Thread
Upuszczanie zupełnie nowego dysku twardego - by raphael.gagliano - 17 Jan 2020, 04:42 AM
RE: Upuszczanie zupełnie nowego dysku twardego - by chotiya.ram - 17 Jan 2020, 04:45 AM
RE: Upuszczanie zupełnie nowego dysku twardego - by matthew.p.marotta - 17 Jan 2020, 04:47 AM
RE: Upuszczanie zupełnie nowego dysku twardego - by one.true.nicoya - 17 Jan 2020, 04:50 AM
RE: Upuszczanie zupełnie nowego dysku twardego - by jada717 - 17 Jan 2020, 04:53 AM
RE: Upuszczanie zupełnie nowego dysku twardego - by hninhninoo321 - 17 Jan 2020, 04:56 AM
RE: Upuszczanie zupełnie nowego dysku twardego - by lilienn77 - 17 Jan 2020, 04:59 AM
RE: Upuszczanie zupełnie nowego dysku twardego - by maxbounty01 - 17 Jan 2020, 05:02 AM
RE: Upuszczanie zupełnie nowego dysku twardego - by billagrewal07 - 17 Jan 2020, 05:05 AM
RE: Upuszczanie zupełnie nowego dysku twardego - by firepixiespirit - 17 Jan 2020, 05:08 AM
RE: Upuszczanie zupełnie nowego dysku twardego - by yvonnecwh - 17 Jan 2020, 05:11 AM
RE: Upuszczanie zupełnie nowego dysku twardego - by roger.eikrem - 17 Jan 2020, 05:15 AM
RE: Upuszczanie zupełnie nowego dysku twardego - by fluzzarn - 17 Jan 2020, 05:18 AM
RE: Upuszczanie zupełnie nowego dysku twardego - by aminrasheedkhan - 17 Jan 2020, 05:21 AM
Users browsing this thread: 2 Guest(s)