Zastanawiam się, czy ktoś ma ten sam problem. Zapisałem się na domowy Internet szerokopasmowy 1Gb Fibre Starhub, a oni byli objęci pakietem Starhub TV Lite i Hubstation bezpłatnie na 24 miesiące. Do tej pory 4 miesiące fakturowania bez problemu. W moim ostatnim rozliczeniu zrobili to Dodaj - HubStation HD Rental - 1 jednostka - 14,0000 $ Drop - wypożyczalnia HubStation - 1 jednostka (100% płyty: 24 miesiące) - bezpłatnie Co za cholera? Nie prosiłem o HD i na pewno nie przyszli i nie zmienili mojego dekodera. Dlaczego więc nagle dodać wypożyczenie HD? Czy ktoś to spotkał?
Nieprawidłowe naliczanie Starhub
« Next Oldest | Next Newest »
Messages In This Thread
Nieprawidłowe naliczanie Starhub - by nqthqwvtj - 01 Mar 2020, 02:24 PM
RE: Nieprawidłowe naliczanie Starhub - by bluechip20071 - 01 Mar 2020, 02:27 PM
RE: Nieprawidłowe naliczanie Starhub - by newmanjohn789 - 01 Mar 2020, 02:30 PM
RE: Nieprawidłowe naliczanie Starhub - by benitacandradewi - 01 Mar 2020, 02:33 PM
RE: Nieprawidłowe naliczanie Starhub - by satyananda.sahoobsc - 01 Mar 2020, 02:35 PM
RE: Nieprawidłowe naliczanie Starhub - by christilton88 - 01 Mar 2020, 02:38 PM
Users browsing this thread: 1 Guest(s)