Asus RT- AC66U i Singnet Fibre 300
#4

Lenehan napisał: Nie, QOS została wyłączona. Tylko jeden komputer był podłączony do routera, a nie urządzeniem bezprzewodowym też. Spróbuj zadzwonić Asus infolinię i poprosić o pomoc z ich technologii helpdesk .
Reply


Messages In This Thread
Asus RT- AC66U i Singnet Fibre 300 - by carrie.lutz - 07 Dec 2016, 12:41 PM
RE: Asus RT- AC66U i Singnet Fibre 300 - by vupynulaw - 07 Dec 2016, 12:42 PM
RE: Asus RT- AC66U i Singnet Fibre 300 - by arfai - 07 Dec 2016, 12:42 PM
RE: Asus RT- AC66U i Singnet Fibre 300 - by brownfamily8 - 07 Dec 2016, 12:43 PM
RE: Asus RT- AC66U i Singnet Fibre 300 - by m2.aron - 07 Dec 2016, 12:44 PM
RE: Asus RT- AC66U i Singnet Fibre 300 - by auyh.89 - 07 Dec 2016, 12:45 PM
RE: Asus RT- AC66U i Singnet Fibre 300 - by poreb1a.k - 07 Dec 2016, 12:45 PM

Forum Jump:

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Users browsing this thread: 1 Guest(s)