Rozczarowany z obsługi MR .
#3

kaze23 napisał: Cześć, Chciałbym zwrotnej na temat usługi , a także zainteresowanie kogoś, aby zadzwonić do mnie związane z moim zapytaniu. Wyszedłem 2 wiadomości czatu online i do tej pory nikt nie skontaktował się ze mną związane z moim zapytaniu. Po pierwsze coraz twardy czas dla mojego ponownego zamówienia , a teraz coraz ciężko do kwerendy na mój stan konta . Router dostarczany do mojego mieszkania , a instalacja nie zrobił . Billing wciąż za mnie opłaty instalacyjnej. Konfiguracja routera siebie , testując prędkość i nawet nie dostać 150Mbps . Czy mogę przystąpić do sprawy uregulować to? Ubolewając odnawiające mój kontrakt już teraz. Przechodząc do sprawy nie pomoże za wiele , chyba że chcesz wypowiedzieć umowę . Kilku użytkowników MR stoją niskiej prędkości. Prawdopodobna przyczyna to nadsubskrypcji czasie to pokaże czas . Daj im trochę czasu , aby uporządkować i rozwiązać problem przepustowości
Reply


Messages In This Thread
Rozczarowany z obsługi MR . - by buford39 - 30 Nov 2016, 01:53 AM
RE: Rozczarowany z obsługi MR . - by elliotthighland - 30 Nov 2016, 01:54 AM
RE: Rozczarowany z obsługi MR . - by sunilarts.sudhir84 - 30 Nov 2016, 01:55 AM
RE: Rozczarowany z obsługi MR . - by bhowmikpritam007 - 30 Nov 2016, 01:56 AM
RE: Rozczarowany z obsługi MR . - by njerudeee - 30 Nov 2016, 01:56 AM
RE: Rozczarowany z obsługi MR . - by fstockert - 30 Nov 2016, 01:57 AM
RE: Rozczarowany z obsługi MR . - by amanparashar - 30 Nov 2016, 01:58 AM

Forum Jump:

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Users browsing this thread: 3 Guest(s)