Rozczarowany z obsługi MR .
#5

Nie sądzę, nie ma żadnych opłat za instalację routera. A poza tym u można to zrobić samemu . Myślę, że zapowiadane cię niesłusznie do instalacji tp , które widziałem sporo innych Kena . U powinien po prostu upuścić e-mail do rozliczeń bezpośrednio na szybszą reakcję . Jeśli chodzi o aktualizację jej szczęście w nieszczęściu , ponieważ 150Mbps jest pod wieloma problemami teraz .
Reply


Messages In This Thread
Rozczarowany z obsługi MR . - by buford39 - 30 Nov 2016, 01:53 AM
RE: Rozczarowany z obsługi MR . - by elliotthighland - 30 Nov 2016, 01:54 AM
RE: Rozczarowany z obsługi MR . - by sunilarts.sudhir84 - 30 Nov 2016, 01:55 AM
RE: Rozczarowany z obsługi MR . - by bhowmikpritam007 - 30 Nov 2016, 01:56 AM
RE: Rozczarowany z obsługi MR . - by njerudeee - 30 Nov 2016, 01:56 AM
RE: Rozczarowany z obsługi MR . - by fstockert - 30 Nov 2016, 01:57 AM
RE: Rozczarowany z obsługi MR . - by amanparashar - 30 Nov 2016, 01:58 AM

Forum Jump:

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Users browsing this thread: 1 Guest(s)