w zasadzie wszystko, co ma dać " wyższej jakości obrazu" poprzez ograniczenie " motion blur ", " rozdarcia ekranu " i " duszki ", który daje " lepsze wrażenia w grach " . jak wspomniano powyżej, jest Hz odświeżania lub ile obrazy są powleczone na ekranie na sekundę. Niektórzy ludzie twierdzą, że ludzki facet może zarejestrować tylko 60 , a inni twierdzą, no zauważalne gier czuć się w 96 lub 120 Hz. Im wyższa odświeżania , tym mniejsze " smużenia / rozmycia Efekt " . Jest to najbardziej zauważalne przy odtwarzaniu wysokich prędkości jak gry wyścigowej / FPS. Jeśli grasz w Fallout 4 , nigdy nawet nie zauważyć . Normalnie ze standardową częstotliwością odświeżania 60 Hz , komputer może wystąpić łzawienie zwłaszcza gdy GPU wysyła klatek sposobem szybciej niż monitor może zaakceptować. G / Free Sync odwraca ten proces, pozwalając twoja karta graficzna obsługuje monitora odświeżania pasujące do wyjścia .
144Hz i bez G -Sync / Swobodny Sync vs 60Hz z G -Sync / synchroni
« Next Oldest | Next Newest »
Messages In This Thread
144Hz i bez G -Sync / Swobodny Sync vs 60Hz z G -Sync / synchroni - by bigbadwolf94 - 30 Nov 2016, 11:20 AM
RE: 144Hz i bez G -Sync / Swobodny Sync vs 60Hz z G -Sync / synchroni - by cloaked82 - 30 Nov 2016, 11:21 AM
RE: 144Hz i bez G -Sync / Swobodny Sync vs 60Hz z G -Sync / synchroni - by danielpsyc - 30 Nov 2016, 11:22 AM
RE: 144Hz i bez G -Sync / Swobodny Sync vs 60Hz z G -Sync / synchroni - by feraltex - 30 Nov 2016, 11:23 AM
RE: 144Hz i bez G -Sync / Swobodny Sync vs 60Hz z G -Sync / synchroni - by bluechip20071 - 30 Nov 2016, 11:24 AM
RE: 144Hz i bez G -Sync / Swobodny Sync vs 60Hz z G -Sync / synchroni - by neelimaat - 30 Nov 2016, 11:25 AM
Users browsing this thread: 1 Guest(s)