Rozczarowany po uaktualnieniu do Singtel 1Gbps Nieograniczony Fibre
#7

Zacytować: Czy ktoś może mi doradzić , co robić? Co mogę domagać się od nich? Westchnienie... Na razie do nich zadzwonić i uzyskać ich Tech ( lub inżyniera ) , aby przyjść i go naprawić . Staraj się nie wychodzić na ur własny czas kupić kabel, modem, itd uzyskać ich tech przyjść i wypożyczyć / T- pożyczki swoje rzeczy i upewnić się, że działa dobrze przez kilka dni. Tylko wtedy wiesz na pewno, co musi zostać wymieniona . Mimo wszystko ok , tylko wtedy zadzwonić do poszukiwania jakiejś formy na rekompensaty dla wszystkich kłopotów włożyli cię przez .
Reply


Messages In This Thread

Forum Jump:

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Users browsing this thread: 1 Guest(s)