Utrzymujące się problemem
#1

Stało się to bez powodu od wczoraj. Nie mogę połączyć się z internetem , chyba zrobić przywracania systemu , nawet po tym, jak wyłączyć komputer i włącz go ponownie , mam jeszcze zrobić przywracania systemu , aby połączyć. Będzie to po prostu pokazać się żółty trójkąt z wykrzyknikiem . Nie mogę dowiedzieć się, co jest problemem , wszelkie rozwiązania?   Nie jestem pewien , czy jest to prawidłowy sposób , aby umieścić go .   Bezpośrednie połączenie przewodowe z pulpitu do D- Link router 802.11g , router do modemu Motorola.
Reply


Messages In This Thread
Utrzymujące się problemem - by pedrocastle13 - 20 Dec 2016, 07:53 PM
RE: Utrzymujące się problemem - by mburdett3 - 20 Dec 2016, 07:54 PM
RE: Utrzymujące się problemem - by firepixiespirit - 20 Dec 2016, 07:54 PM
RE: Utrzymujące się problemem - by mikegrudowski - 20 Dec 2016, 07:55 PM
RE: Utrzymujące się problemem - by iheartglee - 20 Dec 2016, 07:56 PM
RE: Utrzymujące się problemem - by kkd2k5 - 20 Dec 2016, 07:56 PM
RE: Utrzymujące się problemem - by christilton88 - 20 Dec 2016, 07:57 PM

Forum Jump:

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Users browsing this thread: 1 Guest(s)