Henry Ng napisał: Wystarczy ponownie uruchomić ONT i router , a następnie ponownie uruchom komputer. Należy rozwiązać problem. Jeśli wciąż ten sam problem i router jest jeszcze w okresie gwarancji , po prostu domagać się gwarancji. Mój router ma 5g i 2,4 g . 5g nie problem , ale brak sygnału w moim pokoju, 2.4G nawet spróbować w salonie także słabe i powolne. Tylko twarz kwestię te kilka dni .
problem 802.11n
« Next Oldest | Next Newest »
Messages In This Thread
problem 802.11n - by sudipc2008 - 24 Dec 2016, 04:23 AM
RE: problem 802.11n - by adaleybag - 24 Dec 2016, 04:24 AM
RE: problem 802.11n - by billagrewal07 - 24 Dec 2016, 04:24 AM
RE: problem 802.11n - by lilienn77 - 24 Dec 2016, 04:25 AM
RE: problem 802.11n - by tpotts77 - 24 Dec 2016, 04:26 AM
RE: problem 802.11n - by ghita.bernichi - 24 Dec 2016, 04:27 AM
RE: problem 802.11n - by cruz.jules - 24 Dec 2016, 04:27 AM
RE: problem 802.11n - by jmfcollier - 24 Dec 2016, 04:28 AM
RE: problem 802.11n - by michmex35 - 24 Dec 2016, 04:29 AM
Users browsing this thread: 2 Guest(s)