AMD goni 16K ( 32K za oko ) przy 144Hz i powyżej VR
#11

royfrosty napisał: 1080p 1440p sux Leh. wszystkie piksele widać dość piksele . 4k imho po prostu ładne. Ale jeszcze dużo pracy musi być zrobione. Nie dojrzewać jeszcze ba VR . Ale to, co należy zrobić, to Amd podjęcia przyrostowe statystyk . Podobnie jak 8k następnie 16k . Jak unpixelated u wan to być Moje doświadczenia z nim jest bardzo piksele, które widzę, że przypomina mi ja wciąż sobie Occulus Rift na głowie . U umieścić 16k obrazów , ludzie zaczynają nosić okularów VR chodzą , myśląc, że jest to dla nich rzeczywistością . VR jest bardziej o doświadczenie , a nie uchwały. Jeśli VR ' świat ' staje się zbyt realne , to trudno , aby ludzie się zdjąć słuchawki VR wrócić do realnego świata .
Reply


Messages In This Thread

Forum Jump:

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Users browsing this thread: 1 Guest(s)