Zadzwoniłem, aby zapisać się na homehub online na początku tego miesiąca, a następnie zadzwonili, wybrali kanały itp. Ale ze względu na problem z aktywacją mojego portu2, który może być opóźniony o 2-3 miesiące (tak mówią,), nic jeszcze nie zostało zrobione (internet światłowodowy nie został skonfigurowany z powodu opóźnienia portu 2, a moja konfiguracja telewizora również nie została jeszcze wykonana ). Jeśli zadzwonię i powiem, że chcę anulować usługę HomeHub (ponieważ nie korzystałem jeszcze z żadnej z ich usług), czy naliczone zostaną opłaty za wcześniejsze zakończenie umowy?
Subskrypcja Starhub Home Hub
« Next Oldest | Next Newest »
Messages In This Thread
Subskrypcja Starhub Home Hub - by x.xtaz.x - 28 May 2020, 10:51 PM
RE: Subskrypcja Starhub Home Hub - by sweetmsava - 28 May 2020, 10:53 PM
RE: Subskrypcja Starhub Home Hub - by wredeemma - 28 May 2020, 10:56 PM
RE: Subskrypcja Starhub Home Hub - by silvia.capuzzo - 28 May 2020, 10:59 PM
RE: Subskrypcja Starhub Home Hub - by nrezaeipl - 28 May 2020, 11:02 PM
RE: Subskrypcja Starhub Home Hub - by cfestus8 - 28 May 2020, 11:05 PM
Users browsing this thread: 1 Guest(s)