Subskrypcja Starhub Home Hub
#5

marc2002 napisał: Zadzwoniłem, aby zapisać się na homehub online na początku tego miesiąca, a następnie zadzwonili, wybrali kanały itp. Ale ze względu na problem z aktywacją mojego portu2, który może być opóźniony o 2-3 miesiące (tak mówią,), nic jeszcze nie zostało zrobione (internet światłowodowy nie został skonfigurowany z powodu opóźnienia portu 2, a moja konfiguracja telewizora również nie została jeszcze wykonana ). Jeśli zadzwonię i powiem, że chcę anulować usługę HomeHub (ponieważ nie korzystałem jeszcze z żadnej z ich usług), czy naliczone zostaną opłaty za wcześniejsze zakończenie umowy? Z tego, co wiem, gdy potwierdzą z tobą datę instalacji, a ty anulujesz instalację, wówczas naliczona zostanie opłata za anulowanie. W twoim przypadku, ponieważ będzie to 2-3 miesiące później, bez daty / godziny instalacji, nie sądzę, że będą cię cokolwiek obciążać. Nawet jeśli tak, po prostu poproś o zwolnienie, ponieważ 2-3 miesiące to po prostu zbyt długo, aby czekać.
Reply


Messages In This Thread
Subskrypcja Starhub Home Hub - by x.xtaz.x - 28 May 2020, 10:51 PM
RE: Subskrypcja Starhub Home Hub - by sweetmsava - 28 May 2020, 10:53 PM
RE: Subskrypcja Starhub Home Hub - by wredeemma - 28 May 2020, 10:56 PM
RE: Subskrypcja Starhub Home Hub - by silvia.capuzzo - 28 May 2020, 10:59 PM
RE: Subskrypcja Starhub Home Hub - by nrezaeipl - 28 May 2020, 11:02 PM
RE: Subskrypcja Starhub Home Hub - by cfestus8 - 28 May 2020, 11:05 PM

Forum Jump:

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Users browsing this thread: 1 Guest(s)