Subskrypcja Starhub Home Hub
#6

luckyguitar napisał: Z tego, co wiem, gdy potwierdzą z tobą datę instalacji, a ty anulujesz instalację, wówczas naliczona zostanie opłata za anulowanie. W twoim przypadku, ponieważ będzie to 2-3 miesiące później, bez daty / godziny instalacji, nie sądzę, że będą cię cokolwiek obciążać. Nawet jeśli tak, po prostu poproś o zwolnienie, ponieważ 2-3 miesiące to po prostu zbyt długo, aby czekać. data rozpoczęcia umowy będzie datą aktywacji Twoich usług, tj. w dniu, w którym żołnierz centrum pójdzie do twojego domu, aby zainstalować ONT i router oraz skonfigurować Internet i telewizję. Więc nie ma opłat za wcześniejsze zakończenie, ale możliwe opłaty za anulowanie, ponieważ złożyli wniosek o aktywację portu 2.
Reply


Messages In This Thread
Subskrypcja Starhub Home Hub - by x.xtaz.x - 28 May 2020, 10:51 PM
RE: Subskrypcja Starhub Home Hub - by sweetmsava - 28 May 2020, 10:53 PM
RE: Subskrypcja Starhub Home Hub - by wredeemma - 28 May 2020, 10:56 PM
RE: Subskrypcja Starhub Home Hub - by silvia.capuzzo - 28 May 2020, 10:59 PM
RE: Subskrypcja Starhub Home Hub - by nrezaeipl - 28 May 2020, 11:02 PM
RE: Subskrypcja Starhub Home Hub - by cfestus8 - 28 May 2020, 11:05 PM

Forum Jump:

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Users browsing this thread: 1 Guest(s)