Netflix Czarny ekran na Samsung Smart TV
#6

Heraclid napisał: Ten problem występuje z najnowszą wersją aplikacji Netflix wydany przez US / UK Samsung TV. Poprawka tymczasowa jest downgrade do wersji aplikacji Netflix , dopóki nie zwalnia zaktualizowaną wersję (mam nadzieję ) dni roboczych . Można spróbować następuje do downgrade'u aplikację Netflix . 1. Wyłącz opcję automatycznego aktualizowania w ustawieniach Samsung Apps . 2. Zmień region nie Netflix kraju. Na przykład , Singapore . Będzie to w zasadzie odinstalować aplikację Netflix . 3. Zmień region Australii. Będzie to zainstalować wersję Australii Netflix , które miejmy nadzieję, nadal jest stara wersja robocza . 4. Na koniec zmień region USA. Sorry chłopaki , gdzie mogę ustawić region ? Kopalnia jest UA55F7500BKXXS . Wewnątrz menu Ekran > Ustawienia Broadcasting > Kanał> Kraj ? Albo w Smart Hub ? Dzięki.
Reply


Messages In This Thread
Netflix Czarny ekran na Samsung Smart TV - by leylacafferata - 25 Dec 2016, 06:45 AM
RE: Netflix Czarny ekran na Samsung Smart TV - by massive.johnson - 25 Dec 2016, 06:46 AM
RE: Netflix Czarny ekran na Samsung Smart TV - by lermavanessa - 25 Dec 2016, 06:47 AM
RE: Netflix Czarny ekran na Samsung Smart TV - by chillimaster007 - 25 Dec 2016, 06:47 AM
RE: Netflix Czarny ekran na Samsung Smart TV - by nagsiscool - 25 Dec 2016, 06:48 AM
RE: Netflix Czarny ekran na Samsung Smart TV - by lkramer504 - 25 Dec 2016, 06:49 AM
RE: Netflix Czarny ekran na Samsung Smart TV - by vupynulaw - 25 Dec 2016, 06:50 AM
RE: Netflix Czarny ekran na Samsung Smart TV - by angelsdarklight - 25 Dec 2016, 06:51 AM

Forum Jump:

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Users browsing this thread: 1 Guest(s)