Upuszczanie zupełnie nowego dysku twardego
#10

eric3743 napisał: Masz kilka opcji. Jeśli martwisz się i nie chcesz mieć problemów w przyszłości ... Idź na wymianę 1 do 1 albo w sklepie, albo jako rada .. ponieważ byłby to nowy zestaw, zależy od marki i obaw sklepów. Dzieje się tak, jeśli kupiłeś w ciągu tygodnia lub 2 i OWH marki. W przypadku RMA może obowiązywać okres oczekiwania i / lub odbioru. W tym procedura. A dane nie mają gwarancji. Uszkodzenie wewnętrzne jest trudne do oszacowania na podstawie tego, czy może być krótko- czy długoterminowe. Nie jestem ekspertem od komputerów / IT, ale myślę, że podobnie jak w przypadku każdego innego produktu, wymiana jeden na jeden jest przyznawana za wadliwe produkty nie z powodu niewłaściwej obsługi użytkownika. W tym przypadku TS powiedział, że upuścił dysk twardy. Najpierw musi udowodnić, że dysk twardy nie działa. Jak wymienić, jeśli sklep to przetestuje i działa? Po drugie, nawet jeśli to nie działa, nie prosiłbym o wymianę jeden za jeden, zakładając, że sklep nie jest w stanie znaleźć „wgnieceń”, aby pokazać, że go upuściłem. To byłoby nieetyczne. Upuszczam, to moja strata. Nie sprawię, że moja strata stanie się stratą kogoś innego.
Reply


Messages In This Thread

Forum Jump:

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Users browsing this thread: 1 Guest(s)