marc2002 napisał: Zadzwoniłem, aby zapisać się na homehub online na początku tego miesiąca, a następnie zadzwonili, wybrali kanały itp. Ale ze względu na problem z aktywacją mojego portu2, który może być opóźniony o 2-3 miesiące (tak mówią,), nic jeszcze nie zostało zrobione (internet światłowodowy nie został skonfigurowany z powodu opóźnienia portu 2, a moja konfiguracja telewizora również nie została jeszcze wykonana ). Jeśli zadzwonię i powiem, że chcę anulować usługę HomeHub (ponieważ nie korzystałem jeszcze z żadnej z ich usług), czy naliczone zostaną opłaty za wcześniejsze zakończenie umowy? przed aktywacją usługi możesz ją rozwiązać bez żadnych opłat. możesz dwukrotnie potwierdzić ponownie, kiedy dzwonisz, aby anulować.
Subskrypcja Starhub Home Hub
« Next Oldest | Next Newest »
Messages In This Thread
Subskrypcja Starhub Home Hub - by x.xtaz.x - 28 May 2020, 10:51 PM
RE: Subskrypcja Starhub Home Hub - by sweetmsava - 28 May 2020, 10:53 PM
RE: Subskrypcja Starhub Home Hub - by wredeemma - 28 May 2020, 10:56 PM
RE: Subskrypcja Starhub Home Hub - by silvia.capuzzo - 28 May 2020, 10:59 PM
RE: Subskrypcja Starhub Home Hub - by nrezaeipl - 28 May 2020, 11:02 PM
RE: Subskrypcja Starhub Home Hub - by cfestus8 - 28 May 2020, 11:05 PM
Users browsing this thread: 1 Guest(s)