Cześć, Właśnie dostałem dysk twardy Samsung HD103SJ 1TB . Biegnę HD Tune Pro .... i to co mam ..... Czy ktoś może mi doradzić , co powoduje ten błąd? Czy muszę zrobić RMA na ten dysk twardy ? Jeśli jest to błąd tymczasowy .... jak rozwiązać ten problem?
Pomoc - Co to jest kalibracja Retry Count ?
Błąd ten wydaje się wskazywać problemy z silnikiem, łożysk lub zasilacza. Źródło: http://www.hdsentinel.com/smart/smartattr.php
albertlee napisał: Błąd ten wydaje się wskazywać problemy z silnikiem, łożysk lub zasilacza. Źródło: http://www.hdsentinel.com/smart/smartattr.php Wah ! Właśnie kupiłem dysk twardy z PCthemes ostatnią niedzielę . Czy mają 7 dni " 1 do 1 " polityki wymiany ?
Czy ktoś może pomóc?
Pobierz oprogramowanie diagnostyczne Samsung przeprowadzić dalsze badania. BTW, czy wykonać " Error Scan " używanie HDtune ?
albertlee napisał: Pobierz oprogramowanie diagnostyczne Samsung przeprowadzić dalsze badania. BTW, czy wykonać " Error Scan " używanie HDtune ? Nie mogę znaleźć diagnostyki firmy Samsung . Teraz robi się " Error Scan" na twardym dysku już teraz.
Pobierz stąd. HDtune Error Scan wykryje uszkodzony sektor (-y ), jeżeli jakakolwiek który umożliwia dobrą rzeczą do zrobienia dla nowego napędu. Jeśli chodzi o licznik powtórzeń kalibracji , jeżeli wartość wzrosła oznaczało to Twój HDD zawodzi , czas RMA .
albertlee napisał: Pobierz stąd. HDtune Error Scan wykryje uszkodzony sektor (-y ), jeżeli jakakolwiek który umożliwia dobrą rzeczą do zrobienia dla nowego napędu. Jeśli chodzi o licznik powtórzeń kalibracji , jeżeli wartość wzrosła oznaczało to Twój HDD zawodzi , czas RMA . Prawie zakończeniu Error Scan. Do tej pory wszystko ok . Wah ... tylko właśnie kupił ostatnią niedzielę , do dziś tylko 4 dni już mam "1". Pomyśl Zadzwonię do PCthemes czy robią " 1 do 1 " wymiany czy nie. Ale sian część jest .... trzeba ponownie zainstalować wszystko od nowa ... * * ziewać
Wystarczy nazywa Yilong z PCThemes .... on bardzo dobre .... kazał mi tylko patrzeć na niego , kiedy idę na dół , zrobi " 1 do 1 " zamian za mną w ciągu 2 tygodni. Sprawdziłem odbiór , to mówi 10days . Ahhhh !! Teraz muszę szybko RMA mój dysk twardy Seagate 2 ... i dostać je z powrotem szybko ... jeśli nie ja nie mam wystarczającej ilości pamięci do przechowywania wszystkich danych. Plus należy ponownie zainstalować ponownie system operacyjny .... * * .... Super sianz
i1magic napisał: Cześć, Właśnie dostałem dysk twardy Samsung HD103SJ 1TB . Biegnę HD Tune Pro .... i to co mam ..... Czy ktoś może mi doradzić , co powoduje ten błąd? Czy muszę zrobić RMA na ten dysk twardy ? Jeśli jest to błąd tymczasowy .... jak rozwiązać ten problem? Ktoś ma ten błąd , jak również?
« Next Oldest | Next Newest »
Users browsing this thread: 2 Guest(s)