Cześć wszystkim, Używam włókno M1 w domu, Huawei RG . Mam dwa komputery , jeden jest podłączony za pomocą kabla LAN do routera , a drugi jest WIFI . Jeden WIFI utrzymuje się problemy , takie jak internet w dół, ale nadal pokazuje , jak WIFI podłączony. Jednak z drugiej strony PC i mój iPad nadal może uzyskać dostęp do Internetu. Siła sygnału WIFI jest doskonała. Co to znaczy, gdy sieć Wi-Fi jest podłączony, ale dostęp do Internetu idzie w dół ?
WIFI nadal podłączony , ale nie ma dostępu do internetu
alfseeto napisał: Cześć wszystkim, Używam włókno M1 w domu, Huawei RG . Mam dwa komputery , jeden jest podłączony za pomocą kabla LAN do routera , a drugi jest WIFI . Jeden WIFI utrzymuje się problemy , takie jak internet w dół, ale nadal pokazuje , jak WIFI podłączony. Jednak z drugiej strony PC i mój iPad nadal może uzyskać dostęp do Internetu. Siła sygnału WIFI jest doskonała. Co to znaczy, gdy sieć Wi-Fi jest podłączony, ale dostęp do Internetu idzie w dół ? 1. Upewnij się, że komputer jest podłączenie do sieci domowej , a nie sieć sąsiada. 2. Zdarzyło mi się raz Twoje zdrowie
LoneTraveller napisał: 1. Upewnij się, że komputer jest podłączenie do sieci domowej , a nie sieć sąsiada. ... Twoje zdrowie Mało prawdopodobne, aby być w stanie połączyć się z siecią sąsiada w dzisiejszych czasach ze względu na świadomość bezpieczeństwa sieciowego.
alfseeto napisał: Cześć wszystkim, Używam włókno M1 w domu, Huawei RG . Mam dwa komputery , jeden jest podłączony za pomocą kabla LAN do routera , a drugi jest WIFI . Jeden WIFI utrzymuje się problemy , takie jak internet w dół, ale nadal pokazuje , jak WIFI podłączony. Jednak z drugiej strony PC i mój iPad nadal może uzyskać dostęp do Internetu. Siła sygnału WIFI jest doskonała. Co to znaczy, gdy sieć Wi-Fi jest podłączony, ale dostęp do Internetu idzie w dół ? Czy próbowałeś narzędzia do rozwiązywania problemów z siecią Windows "? Jeśli używasz systemu Windows 7 , kliknij lewym przyciskiem myszy ikonę sieci w obszarze powiadomień pulpitu , a następnie kliknij na przycisk " Otwórz Centrum sieci i udostępniania ", a następnie kliknij " Rozwiązywanie problemów " . Mam nadzieję, że to może rozwiązać problem dla Ciebie.
Dzięki za pomocne odpowiedzi , w przeciwieństwie do niektórych innych. Myślę, że znalazłem problem , prawdopodobnie interferencji z mojego telefonu domowego bezprzewodowej. Po zmianie kanału wifi jest teraz bardziej stabilna.
alfseeto napisał: Dzięki za pomocne odpowiedzi , w przeciwieństwie do niektórych innych. Myślę, że znalazłem problem , prawdopodobnie interferencji z mojego telefonu domowego bezprzewodowej. Po zmianie kanału wifi jest teraz bardziej stabilna. Wspaniały!!! Jest to jeden z najczęstszych problemów, ale jak zwykle, na to potrzeba czasu , aby rozwiązać .
« Next Oldest | Next Newest »
Users browsing this thread: