M1 = Moron # 1 z nich korzystać na własne ryzyko
M1 = Moron # 1 z nich korzystać na własne ryzyko
Miałem to samo się stało z moim przyjacielem , gdzie jej telco (nie pamiętam który z nich ) rachunki ją na jej stary adres. Wydaje się, że różne części firmy nie rozmawiają ze sobą , więc trzeba obsługi klienta powiedzieć "nie ma problemu " na jednym końcu, a drugi koniec jest szczęśliwie unosząc swoje dane . Mimo to, co śruby telco się od czasu do czasu. Niedawno właśnie zakończył moją migrację z Singtel do M1 i muszę powiedzieć, że byłem bardzo zadowolony z M1 do tej pory.
limpe84 napisał: Miałem to samo się stało z moim przyjacielem , gdzie jej telco (nie pamiętam który z nich ) rachunki ją na jej stary adres. Wydaje się, że różne części firmy nie rozmawiają ze sobą , więc trzeba obsługi klienta powiedzieć "nie ma problemu " na jednym końcu, a drugi koniec jest szczęśliwie unosząc swoje dane . Mimo to, co śruby telco się od czasu do czasu. Niedawno właśnie zakończył moją migrację z Singtel do M1 i muszę powiedzieć, że byłem bardzo zadowolony z M1 do tej pory. Przede wszystkim musi to zrobić w M1 sklepu.
Mają wkręca się systemy potem trzeba go naprawić inny bliski sklep , ponieważ nie ma możliwości , aby być telco . Od przypadku 2 mogę tylko zauważyć, że to właśnie oni chcą zatuszować własną dupę i wykonane wynagrodzenie klientów na własnych błędach . Naprawdę brak integralności i haniebna firma , nie rozumiem, jak IDA może dać takich żadna firma integralności licencję na prowadzenie działalności .
Przeniesienie nie oznacza zmiany adresu rozliczeniowego . Są ludzie, z oddzielnym rozliczeń i adres serwisu . W odniesieniu do urządzenia. Wells, jest ich własna wina tech , może poprosić o pomoc IDA . Ale ponieważ nie ma czerni i bieli stwierdził, że nie ma potrzeby , aby zabrać z powrotem , nie jest ich wina
« Next Oldest | Next Newest »
Users browsing this thread: