Żal odnawiające Singtel włókien szerokopasmowego ... I zostały z wykorzystaniem Singtel włókien szerokopasmowego przez prawie 4 lata. Umowa kończy wkrótce. Popełniłem błąd odnawiające mój kontrakt dwa lata temu. Nazywają mnie i poprosił mnie, aby go odnowić. Więc zrobiłem. W ciągu kilku miesięcy więcej , mój 2. Umowa kończy . Mój router , który w drugim przedłużenie nie został zmieniony to stary model 2Wire 5012NV . Router zaczął pogarszać się w zasięgu WiFi, kilka miejsc w domu mają bardzo słaby sygnał lub wcale , gdzie kiedyś mieć. Zadzwoniłem do poprosił o zastępstwo, powiedzieli, że nie jest możliwe, chyba że urządzenie jest uszkodzone . A żeby go wymienić , muszę uiścić opłatę . Nowy klient dostanie wszystko nowe darmowe ( nowe modele , które mają o wiele lepsze możliwości ) oraz niższą subskrypcji . Czuję Singtel docenia tylko nowych klientów. Dla tych z umową z żadnymi firmami telekomunikacyjnymi , bądź mądrzejszy konsumenta i upewnić się, czy urządzenia są uaktualniane.
Każdy, odnawiając ich umowy szerokopasmowej , proszę przeczytać.
jasminelee2828 napisał: Żal odnawiające Singtel włókien szerokopasmowego ... I zostały z wykorzystaniem Singtel włókien szerokopasmowego przez prawie 4 lata. Umowa kończy wkrótce. Popełniłem błąd odnawiające mój kontrakt dwa lata temu. Nazywają mnie i poprosił mnie, aby go odnowić. Więc zrobiłem. W ciągu kilku miesięcy więcej, mój 2. Umowa kończy. Mój router, który w drugim przedłużenie nie został zmieniony to stary model 2Wire 5012NV. Router zaczął pogarszać się w zasięgu WiFi, kilka miejsc w domu mają bardzo słaby sygnał lub wcale, gdzie kiedyś mieć. Zadzwoniłem do poprosił o zastępstwo, powiedzieli, że nie jest możliwe, chyba że urządzenie jest uszkodzone. A żeby go wymienić, muszę uiścić opłatę. Nowy klient dostanie wszystko nowe darmowe (nowe modele, które mają o wiele lepsze możliwości) oraz niższą subskrypcji. Czuję Singtel docenia tylko nowych klientów. Dla tych z umową z żadnymi firmami telekomunikacyjnymi, bądź mądrzejszy konsumenta i upewnić się, czy urządzenia są uaktualniane. Singtel Kontakt Dotrzeć do Singtel przez powyższy link i poinformować o zamiarze zdobycia routera zmianie. Szczerze mówiąc, model routera masz teraz jest dość przestarzałe, ponieważ obsługuje tylko Gigabit Ethernet w porcie 1, podczas gdy inne są nie wszystkie porty Gigabit włączona. Ponadto, degradacja zasięg WiFi jest uważany za wadliwy prawda?
Zadzwoniłem ich infolinię . Jestem ich prestiż klienta. Ogólny zespół sprzedaży poinformował mnie, nie ma sposobu . Ponadto, degradacja WiFi nie jest uważany za uszkodzony na ich standardów technicznych .. Zespół techniczny wskazał również będzie kosztować 60 $ , jeśli sprowadzają się do sprawdzenia. Mam nadzieję i życzę nikt nie skończy się w mojej sytuacji . Jestem uważany za szczęście, że mój kontrakt kończy się w ciągu kilku miesięcy. Następnie pożegnanie Singtel . Nie rozumiem , dlaczego oni oferują ludziom członkostwa prestiż.
Moje doświadczenia z SingTel jest taka sama. Brzydka prawda : SingTel , podobnie jak wiele innych firm, priorytet pozyskiwanie nowych klientów na utrzymanie starych. Korzyści są zawsze przekazywane do nowych abonentów , a klienci stare , od dawna często czują się zaniedbane. Z tego , a ich przerażające obsługi klienta , ponieważ zostały one stracić kontrakty całkiem sporo. Niedawno zrobiłem rebranding , aby spróbować naprawić swój zabrudzoną obraz , ale wygląda na to tylko stare wino w nowej skórze. W każdym przypadku trzeba by nadal eskalować sprawę i przeciągnąć ten problem przez wiele miesięcy , po którym mogą wyrazić zgodę na zmianę dla Ciebie. Wzywasz w narzekać routera posiadającego słabych sygnałów Wi-Fi. Jeśli wszystko inne zawiedzie , wiesz co robić po umowie. I opuszczony statek po ponad 10 lat jako lojalny Singtel klienta , gdyż czuję ich standardy usług poślizgiem źle. Oni po prostu nie mogą konkurować wyłącznie na ich marką dłużej.
jasminelee2828 napisał: Zadzwoniłem ich infolinię . Jestem ich prestiż klienta. Ogólny zespół sprzedaży poinformował mnie, nie ma sposobu . Ponadto, degradacja WiFi nie jest uważany za uszkodzony na ich standardów technicznych .. Zespół techniczny wskazał również będzie kosztować 60 $ , jeśli sprowadzają się do sprawdzenia. Mam nadzieję i życzę nikt nie skończy się w mojej sytuacji . Jestem uważany za szczęście, że mój kontrakt kończy się w ciągu kilku miesięcy. Następnie pożegnanie Singtel . Nie rozumiem , dlaczego oni oferują ludziom członkostwa prestiż. Już przedstawiłem Państwu alternatywny sposób , który działa , i zasugerował powody , aby zmienić . To zależy wyłącznie od Ciebie, jeśli chcesz próbować drogę zasugerowałem . Ogólne sprzedaży nie jest wsparcie techniczne . Nie będą w stanie doradzić .
Ich wsparcie techniczne to taka, która przenieść mnie do ogólnych sprzedaży iz powrotem iz powrotem . W końcu straciłem cierpliwość i stwierdził, albo zapłacić , aby uaktualnić lub wcale . pisał też już zwrotnych . Nawet zadzwonił do mnie z powrotem muszę powiedzieć, że zostały sprawdzone w zarządzaniu i nie ma sposobu, chyba, że zapłacisz . renfred89 napisał: Już przedstawiłem Państwu alternatywny sposób , który działa , i zasugerował powody , aby zmienić . To zależy wyłącznie od Ciebie, jeśli chcesz próbować drogę zasugerowałem . Ogólne sprzedaży nie jest wsparcie techniczne . Nie będą w stanie doradzić .
Dzięki. Moją intencją jest, aby upewnić się, że nikt nie wpada w takiej samej sytuacji. Nie wierzę po prostu Singtel, inni usługodawcy mogą być takie same. Jeśli ktoś ma lepsze doświadczenia z innego usługodawcy należy udostępnić. Chętnie bym zmienić tego usługodawcy, gdy czasy się. godchuanz napisał: Moje doświadczenia z SingTel jest taka sama. Brzydka prawda: SingTel, podobnie jak wiele innych firm, priorytet pozyskiwanie nowych klientów na utrzymanie starych. Korzyści są zawsze przekazywane do nowych abonentów, a klienci stare, od dawna często czują się zaniedbane. Z tego, a ich przerażające obsługi klienta, ponieważ zostały one stracić kontrakty całkiem sporo. Niedawno zrobiłem rebranding, aby spróbować naprawić swój zabrudzoną obraz, ale wygląda na to tylko stare wino w nowej skórze. W każdym przypadku trzeba by nadal eskalować sprawę i przeciągnąć ten problem przez wiele miesięcy, po którym mogą wyrazić zgodę na zmianę dla Ciebie. Wzywasz w narzekać routera posiadającego słabych sygnałów Wi-Fi. Jeśli wszystko inne zawiedzie, wiesz co robić po umowie. I opuszczony statek po ponad 10 lat jako lojalny Singtel klienta, gdyż czuję ich standardy usług poślizgiem źle. Oni po prostu nie mogą konkurować wyłącznie na ich marką dłużej.
LOL , tylko skok statku każda umowa czas się skończy . Dlatego mamy trzy dania główne - ST , M1 i SH hop dookoła. Istnieje więcej możliwości wyboru , jeśli spojrzeć poza tymi trzema.
godchuanz napisał: ... I opuszczony statek po ponad 10 lat jako lojalny Singtel klienta, ... Wciąż ma wolny 32 " telewizor Sony Bravia , że SingNet dostarczany wraz z ich lat szerokopasmowego ADSL osła (ponad 12 lat) z powrotem , siedząc w moim przedpokoju. To po prostu nie chce psuć .
TS, skoki statek nie może rozwiązać problem ur ... rzeczywiście, u mogą znaleźć gorzej (czytaj wątków innych dostawców usług internetowych dla informacji). Jestem fanem dowolnym ISP / Telco, które najlepiej pasują do mnie i moich potrzeb rodziny. Obecnie jestem z SingTel i staram się odnowić kontrakt pokazuje, że w czasie; czemu? Bec tat w czasie, gdy ISP ma więcej promosy kolejce i odnowić dopiero po rozmowie z retencji dept i dlaczego retencji dept? Bec, że mam większą swobodę w udzielaniu promosy niż CSO lub sprzedaży. Moja ostatnia runda, że wynegocjowane dla nowego routera (Aztech 7002) oraz planu 100Mbps za $ 31; Teraz mają przenieśli mnie do 200Mbps bez dodatkowych opłat. Moim następnym wyzwaniem będzie kiedy mój kontrakt i będę znowu trzeba ponownie negocjować dla najlepszego pakietu ...... i jeśli nie mogę uzyskać najlepszą ofertę ..... mogę skakać statku. Ja również miałem mój ruter zmieniane podczas mojej kadencji z Singtel jak nazwałbym ich tech zespołowa jeśli znajdę router `uszkodzony 'i zazwyczaj tech zmieni router. 3 głównych ISP wszystkie mają swoje krytyków i dla innych dostawców usług internetowych ...... jeden z najmniej skarg obecnie jest Viewquest ....... ale ich koszty są wyższe. Moje doświadczenie jest ograniczone do Singtel i tylko M1 i mam moje narzekanie z nich, ale obecnie dla mnie Singtel jest mniejszą z dwóch `zło".
« Next Oldest | Next Newest »
Users browsing this thread: 7 Guest(s)