Cześć chłopaki, ktoś ma ten sam problem co ja do ostatniego tygodnia ? Używam Singtel za Broadband na planie mobilnego. Minutę był podłączony do Internetu , a następnego minut stracił sygnał (bez dostępu do sieci wyskakuje ) . Kiedy sprawdzić klucz , widzi sieć , mówi, że jest on podłączony do niego z pełnymi barów. Na początku myślałem, że jego albo klucz lub kartę sim występują problemy, więc zmieniłem oba. Ale problem nie ustąpi . Ikona lan w prawym dolnym rogu na pasku menu pojawi się żółty trójkąt z wykrzyknikiem oznacza brak dostępu do sieci.
Brak dostępu do sieci
Nikt inny nie dostał ten problem?
Vamp1r3 napisał: Cześć chłopaki, ktoś ma ten sam problem co ja do ostatniego tygodnia ? Używam Singtel za Broadband na planie mobilnego. Minutę był podłączony do Internetu , a następnego minut stracił sygnał (bez dostępu do sieci wyskakuje ) . Kiedy sprawdzić klucz , widzi sieć , mówi, że jest on podłączony do niego z pełnymi barów. Na początku myślałem, że jego albo klucz lub kartę sim występują problemy, więc zmieniłem oba. Ale problem nie ustąpi . Ikona lan w prawym dolnym rogu na pasku menu pojawi się żółty trójkąt z wykrzyknikiem oznacza brak dostępu do sieci. Czy u mogli surfować po sieci . Jakiś system może odzwierciedlać w sieci , ale w rzeczywistości nie istnieje w sieci. Okna problemem.
Henry Ng napisał: Czy u mogli surfować po sieci . Jakiś system może odzwierciedlać w sieci , ale w rzeczywistości nie istnieje w sieci. Okna problemem. Nie mogli surfować po sieci w ogóle. Może to być problem karty sieciowej ?
Myślę, że połączenie sieciowe na komputerze i usunąć ją ponownie podłączyć
rozrządu napisał : Myślę, że połączenie sieciowe na komputerze usunąć i ponownie podłączyć ponownie Ok . dam , że spróbować. To za porady !
« Next Oldest | Next Newest »
Users browsing this thread: 4 Guest(s)