Wzywając wszystkich użytkowników routerów TP -Link Archer C7 AC1750 !
#11

luna_sea83 napisał: Yup zrobiłem wystąpić drastyczne spadki prędkości, który trwa około 30 sekund lub więcej, aby odzyskać. Siła sygnału Wi-Fi był jeszcze pełny! Mogłem tego doświadczyć więcej niż 3 razy w trakcie użytkowania godzinnym. Router jest zawsze włączony, ponieważ mam to ostatnia pt, zwykle kilka urządzeń takich jak laptopy i iPadów zostanie podłączony, ale nie korzystanie z sieci przez cały czas ... Korzystanie M1 100Mbps światłowodowych. Gdyby wyłączyć sprzęt NAT i zobaczyć, jak to idzie przez kilka następnych dni. to jest dziwaczne. Kliknąłem na forach hardwarezone i mój Archer C7 postanowił zrezygnować. miałem żadnej łączności ikonę na okna, mogliśmy nawet wejść na stronę ustawień routera! Trwało to kilka minut, zdecydowaliśmy się zrestartować router i problem rozwiązany. udał się w dzienniku systemowym, dziwnie dziennik rozpoczął nagrywanie tylko kilka minut temu, gdy router został uruchomiony przez cały dzień. Podsumowując, router wydawało się, że ponowne uruchomienie przez siebie i próbował zażądać nowego protokołu DHCP (IM nt pewien jak to nazwać), ale nie udało się uzyskać nowy adres IP albo z ONT lub M1. powiedział "nie odpowiada". : s
Reply
#12

killerslayer92 napisał: to jest dziwaczne. Kliknąłem na forach hardwarezone i mój Archer C7 postanowił zrezygnować. miałem żadnej łączności ikonę na okna, mogliśmy nawet wejść na stronę ustawień routera! Trwało to kilka minut, zdecydowaliśmy się zrestartować router i problem rozwiązany. udał się w dzienniku systemowym, dziwnie dziennik rozpoczął nagrywanie tylko kilka minut temu, gdy router został uruchomiony przez cały dzień. Podsumowując, router wydawało się, że ponowne uruchomienie przez siebie i próbował zażądać nowego protokołu DHCP (IM nt pewien jak to nazwać), ale nie udało się uzyskać nowy adres IP albo z ONT lub M1. powiedział "nie odpowiada". : s Siema, Być może do nich zadzwonić i sprawdzić się z nimi. Zobacz, czy są tak aktywne jak Asus Do tej pory moje połączenie ok leh ... Detale: Singapur TP-LINK TECHNOLOGIES (SG) Pte. SP. Z O.O Stronie internetowej: Witamy na stronie TP-LINK Telefon sprzedaży: +65 8429 7983 Adres: 20 Maxwell Road, # 07-13 / 14 Maxwell House Singapore 069113 Punkt serwisowy: 1 Górna Aljunied link, # 06-04, Blk "A", Singapore 367901, Asia Pte Ltd. Radio 2000
Reply
#13

dmstar napisał: Siema, Być może do nich zadzwonić i sprawdzić się z nimi. Zobacz , czy są tak aktywne jak Asus Do tej pory moje połączenie ok leh ... Detale: Singapur TP- LINK TECHNOLOGIES (SG) Pte. SP. Z O.O Stronie internetowej: Witamy na stronie TP- LINK Telefon sprzedaży: +65 8429 7983 Adres: 20 Maxwell Road, # 07-13 / 14 Maxwell House Singapore 069113 Punkt serwisowy: 1 Górna Aljunied link , # 06-04 , Blk "A" , Singapore 367901 , Asia Pte Ltd. Radio 2000 Będę monitorować sytuację na razie , mam nadzieję Jego wystąpienie jednorazowe . Mam nadzieję, że aktualizacja oprogramowania przychodzi szybko : \
Reply
#14

AFAIK ich Service Centre jest czynna przez przyjaznych mieszkańców.
Reply
#15

ArcticCheetah napisał: AFAIK ich Service Centre jest czynna przez przyjaznych mieszkańców. Wah sprawia mi jak oni więcej ...
Reply


Forum Jump:

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Users browsing this thread: