Byłem abonentem S *** T ** od wielu lat. ale ostatnio myślę, że ich standardy usług spadły. mój obecny plan 200Mbps przeżywa kropli FREQ i niskiej prędkości . podczas ostatniego testu prędkości z tech ST poprzez telefon , byłem tylko w stanie uzyskać 20 + Mbps poprzez Ethernet. do tej pory nie udało się naprawić . również zostały one mnie ładowania polu mio Settop $ 2 / mth , chociaż mam ALR zatrzymał subskrypcję EPL . Myślę o przejściu na SH .. ale jestem nadal w ramach kontraktu aż apr16 . jeśli mogę zerwać kontrakt teraz , będę odpowiedzialny za opłat karnych .. Czy ktoś tutaj ma takie problemy ? Wiem, że to trochę myślenie życzeniowe , myślałem, jeśli zdecydują się przejść do SH , myślisz SH zwróci mi za przerwy w umowie
zerwać umowę z powodu niedopuszczalnego S *** T ** Usługa
Starhub pewno nie zwróci ci .. Jesli chcesz, może u chcą notować dół kompleksowo problemy, przed którymi stoi , a być może będziemy w stanie pomóc EPL Kwestia opłat powinien zostać rozwiązany natychmiast , jeśli u wprowadzą do 1688 roku ..
Pytanie brzmi czy nadal chcą oglądać płatne programy telewizyjne na Starhub ? Pamiętam, że MyRepublic wykorzystywane do zaoferowania aż do $ 200 umów odkupu dla użytkowników, którzy chcą , aby przełączyć się od innych dostawców usług internetowych przed ich umowa jest gotowy . Ostatnio sprawdzam przed chwilą, że strona promocja jest już zdjęty . Można spróbować szczęścia w swoim stoisku na COMEX w ten weekend. Jednak sądząc po wybitnych okresie umowy masz z aktualnym ISP , myślę $ 200 ( przy założeniu, że przedłużenie ich oferty do Ciebie) obejmuje jedynie bardzo niewielką część swojej kary wypowiedzenia.
Pozwolą one jedynie wypowiedzenie umowy bez opłat karnych , jeśli problemy są na samym końcu tj odłączenia codziennie, itp, gdzie wysokie poparcie lvl od końca Starhub uda się go rozwiązać .
foozgarden napisał: Byłem abonentem S *** T ** od wielu lat. ale ostatnio myślę, że ich standardy usług spadły. mój obecny plan 200Mbps przeżywa kropli FREQ i niskiej prędkości . podczas ostatniego testu prędkości z tech ST poprzez telefon , byłem tylko w stanie uzyskać 20 + Mbps poprzez Ethernet. do tej pory nie udało się naprawić . również zostały one mnie ładowania polu mio Settop $ 2 / mth , chociaż mam ALR zatrzymał subskrypcję EPL . Myślę o przejściu na SH .. ale jestem nadal w ramach kontraktu aż apr16 . jeśli mogę zerwać kontrakt teraz , będę odpowiedzialny za opłat karnych .. Czy ktoś tutaj ma takie problemy ? Wiem, że to trochę myślenie życzeniowe , myślałem, jeśli zdecydują się przejść do SH , myślisz SH zwróci mi za przerwy w umowie Uczę u coś, co zawsze działa ... Napisać do ich ścisłego kierownictwa ... to zawsze działa. Hahah ...
foozgarden napisał: Byłem abonentem S *** T ** od wielu lat. ale ostatnio myślę, że ich standardy usług spadły. mój obecny plan 200Mbps przeżywa kropli FREQ i niskiej prędkości. podczas ostatniego testu prędkości z tech ST poprzez telefon, byłem tylko w stanie uzyskać 20 + Mbps poprzez Ethernet. do tej pory nie udało się naprawić. również zostały one mnie ładowania polu mio Settop $ 2 / mth, chociaż mam ALR zatrzymał subskrypcję EPL. Myślę o przejściu na SH .. ale jestem nadal w ramach kontraktu aż apr16. jeśli mogę zerwać kontrakt teraz, będę odpowiedzialny za opłat karnych .. Czy ktoś tutaj ma takie problemy? Wiem, że to trochę myślenie życzeniowe, myślałem, jeśli zdecydują się przejść do SH, myślisz SH zwróci mi za przerwy w umowie Częsty spadek i niska prędkość .... Ile lat ma modem? Korzystanie z sieci bezprzewodowej? przeciążenie kanału (emisja użytkownika) Niska prędkość? Czy sprawdzić wszystkie ustawienia antywirusowe i zapory? (Emisja użytkownika) Czy nawet nie próbował za pomocą połączenia przewodowego do przetestowania? Jeśli podłączone jest ok, znaczy problem bezprzewodowych, które sięga aż do tego, co napisałem.
« Next Oldest | Next Newest »
Users browsing this thread: