DAT razem moja miotv dół , GUS , które pytają mnie routera używam , mówię 2Wire powie mi nie używać 3rd party , należy z powrotem singnet warunkiem routera Powiedziałem mu to 1 jest singnet dać 1 , powie singnet nie dają 2Wire tylko dać PACE lub NETGEAR kończy się on skontaktować się z jego supervisior 2Wire = PACE callcenter granicą ... lol
Dlaczego zawsze robi dostawca internetu obwinia router żadnych problemów
Może oni są leniwi , aby rozwiązać problemy , więc zawsze mówię routera .
Z tego, co zauważyłem, GUS przez telefon posiada standardowy sposób rozmawiać z klientami. Jeśli narzekać i tylko powiedzieć "no internet", będą one pozwalają robić podstaw i to daje kłopoty znów robi co zrobiłeś wcześniej przed ich wywołaniem. Moja sugestia jako użytkowników końcowych, - Mamy obowiązek zrobić podstawy zanim nazywając je. to znaczy Problem - nie można uzyskać dostępu do Internetu Rzeczy do zrobienia: 1.) Sprawdź, czy komputer / laptop był w stanie połączyć się z routerem lub modemem: =>, Jeśli nie jest podłączony, na pewno nie było internetu. => Czy można połączyć, powiedz CSO od razu, nie czekaj ich zapytać. 2.) Jeśli można połączyć się z routerem, ale bez internetu: => Router jest podłączony do modemu? => Router poprawnie skonfigurowany? 3) Bezpośrednio podłączyć PC / laptopa do modemu: => Komputer / laptop w stanie podłączyć do modemu? => Dostęp do internetu ok? i inni: > Lista dół wszystkie potwierdzenia i obserwacje zrobiłeś i od razu powiedzieć, GUS. > W każdym miejscu, w którym znalazł się problem, od razu powiedz im. > Jeśli nie można rozstrzygnąć na miejscu, niech zaplanować osobę techniczną, aby spojrzeć na swoje ustawienie i urządzeń foc przed zakończeniem połączenia. > Tak długo, jak nie Twój problem, że będzie domagać się naprawić. ** Jestem pewien, że inni również opinie .......
Również po prostu podzielić się z wami , wielu lat wstecz ustawienia mojego singnet elektronicznej na moim notebooku Outlook Express niż po upływie około rok później rozpoczęto żadnego związku , mimo że kontrola przez wszystkie ustawienia bez zmian , więc gdy zgłoszę Singnet serwisowym , zgadnij , co było odpowiedz po powiedziałem im problem ....... zadać mi skorzystać z ich Internet Web -mail .
« Next Oldest | Next Newest »
Users browsing this thread: