Więc to tylko DNS przerwa Nic dziwnego, że nie miał takich problemów ... Ten obraz został resized.Click aby zobaczyć oryginalny obraz westsideguy napisał: Wystarczy dzielenie co pracował dla mnie. U może chcesz skontaktować się z dostawcą routera pierwsza becos Starhub po prostu twierdzą, że to nie jest ich problem . Zmień je na swojej stronie administratora routera Kanał: Zmiana z Auto na " 11 " Primary DNS: Zmiana 8.8.8.8 Secondary DNS: Zmiana 8.8.4.4 Zapisz> Restart routera Btw, jestem na kablu. Ja też restartem modemu kablowego.
Starhub CMI usługi TTM
po prostu zadzwoniłem do nich i wreszcie ten miły indian facet dał mi nowy adres IP ? Myślę. Starhub używa statycznych adresów IP dla swoich klientów usług szerokopasmowych kabla prawda?
Ok , dzięki powinien po prostu spróbować tej metody. I z dnia na dzień testu pingowanie . To jest lepsze niż wywołanie obsługi klienta. Przecież obsługi klienta zawsze powtarza się i problemu nie rozwiąże . westsideguy napisał: Wystarczy dzielenie co pracował dla mnie. U może chcesz skontaktować się z dostawcą routera pierwsza becos Starhub po prostu twierdzą, że to nie jest ich problem . Zmień je na swojej stronie administratora routera Kanał: Zmiana z Auto na " 11 " Primary DNS: Zmiana 8.8.8.8 Secondary DNS: Zmiana 8.8.4.4 Zapisz> Restart routera Btw, jestem na kablu. Ja też restartem modemu kablowego.
edward_elric napisał: Myślę. Starhub używa statycznych adresów IP dla swoich klientów usług szerokopasmowych kabla prawda? Nie...............
« Next Oldest | Next Newest »
Users browsing this thread: 1 Guest(s)