Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Starhub CMI usługi TTM
#1

facebook.com/StarHub?filter=2   czytaj skargi każdej osoby i absurdalną odpowiedź na Starhub   kiedy kupiłem usługę Starhub w 2005 roku w swoim sklepie zauważyłem, że nie odebrać połączenia , nawet jeśli są wolne , po prostu zignorował ją i teraz zdałem sobie sprawę dlaczego.   Zdecydowanie nie polecam Starhub nie będę go recontract   trafi do myrepublic
Reply
#2

Ok .. zaznaczył.
Reply
#3

Jeśli jesteś aktywny w tym forum, ty wiesz lepiej .
Reply
#4

Pozwala pisać na e-mail ARP : info @ ida.gov.sg (bez spacji) ida.gov.sg/contact-us/
Reply
#5

Każdy ma ten sam problem co ja? Klikam na link i nie ładował . I prawie zawsze trzeba przeładować link na to, aby załadować . Używam planu StarHub Fibre 200Mbps . I plan ten wydaje się o wiele wolniej niż w moim poprzednim planie kablowej. To jest niedorzeczne! A gdy więcej niż jedna osoba korzysta z tej samej sieci WiFi, trwa nawet dłużej , aby załadować .
Reply
#6

Witam, używam ich Szerokopasmowy kabel i experiene ten sam problem. poszedł do strony Starhub i okazało się kilka podobnych przypadków, ale unsolve . Próbowaliśmy dzwonić obsługę klienta , ale czekaliśmy zbyt długo , a linia odcięcia . Każde rozwiązanie lub sposobów, które możemy zdobyć ich uwagę , po prostu chcą wiedzieć, co się dzieje i kiedy może zostać rozwiązany? Wydaje mi się od początku tego miesiąca. Dharu17 napisał: Każdy ma ten sam problem co ja? Klikam na link i nie ładował . I prawie zawsze trzeba przeładować link na to, aby załadować . Używam planu StarHub Fibre 200Mbps . I plan ten wydaje się o wiele wolniej niż w moim poprzednim planie kablowej. To jest niedorzeczne! A gdy więcej niż jedna osoba korzysta z tej samej sieci WiFi, trwa nawet dłużej , aby załadować .
Reply
#7

Ten sam problem tutaj . Bardzo dziwne , należy pobrać i prędkość wysyłania wciąż tam są , ale strony wytrącać i ładowanie przez długi czas .
Reply
#8

Tak samo tutaj . Pliki do pobrania ranią się co kilka sekund.
Reply
#9

Nawet Starhub własna strona internetowa społeczność nie może również wejść . Strona internetowa ładuje się . Niektórzy sugerowali po prostu pójść do czasu Straits stronie internetowej pod " moich wskazówek off", aby zgłosić naciskać na uwagi tak, że Shithub można coś zrobić. Jeśli czytasz dziś Straits Times , strona 10 , ich CEO prostu podkreślić , w jaki sposób nacisk na obsługę klienta. Jednak to, co działo się teraz wydaje się być bardzo różne od tego, co jest wymienione. Patrząc na stosy skarg niezadowolonych użytkowników, to nie ma wpływu wielu użytkowników i Shithub nadal nie przyznać, że jest problemem.
Reply
#10

Wystarczy dzielenie co pracował dla mnie. U może chcesz skontaktować się z dostawcą routera pierwsza becos Starhub po prostu twierdzą, że to nie jest ich problem . Zmień je na swojej stronie administratora routera Kanał: Zmiana z Auto na " 11 " Primary DNS: Zmiana 8.8.8.8 Secondary DNS: Zmiana 8.8.4.4 Zapisz> Restart routera Btw, jestem na kablu. Ja też restartem modemu kablowego.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)