Cześć chłopaki, Ostatnio , mój internet staje się coraz odłączony. To jest moja konfiguracja ; (Pokój dzienny) Modem Starhub do routera , kabel LAN z routera do COMTREND Plug Power . ( Gabinet ) kabel LAN z odbiornika COMTREND wtyczka do mojego pulpitu. Gdy zostanie odłączony , muszę wyłączyć i na (salon ) COMTREND Plug Power i internet będzie z powrotem. Czy mogę wiedzieć , która część instalacji będzie możliwe błędy ? Z góry dziękuję.
częste rozłączanie
PowerPlug może być spowodowane okablowania domu .....
Ten problem występuje tylko w ostatnim czasie , powiedzmy w zeszłym tygodniu ..
Każda pomoc się tam na to ??
bryant_16 napisał: Każda pomoc się tam na to ?? 1. To może być spowodowane grzyba domowego , modem , router, połączenia szerokopasmowego. 2. Jest to dość trudno zlokalizować usterkę , jeśli nie masz innego laptopa / komputera podłączonego za pośrednictwem bezpośredniego kabla LAN , aby zobaczyć , czy problem jest spowodowany wtyczce domowej lub modemu / routera. 3. Czy masz inną wtyczkę do domu , aby spróbować albo użyć wifi na komputerze, aby sprawdzić, czy połączenie szerokopasmowe spada ? 4. Gdybym miał zgadywać , to najprawdopodobniej twoja wtyczka do domu. Twoje zdrowie
bryant_16 napisał: Każda pomoc się tam na to ?? spróbuj uruchomić długi kabel LAN z routera na pulpicie, aby zobaczyć, czy dc nadal występują . Jeśli tak, to najprawdopodobniej jest prob router, modem lub linia problemem ; jeśli nie, to prob powinien być wtyczką domu lub okablowania elektrycznego . Ten prob zaczął się w ubiegłym tygodniu? Więc? Twój adres email ( s ) umiera , ale poinformować z wyprzedzeniem ?
Włącz wifi i internet spada również. Ewentualnie routera błędu ?
bryant_16 napisał: Włącz wifi i internet spada również. Ewentualnie routera błędu ? Czy u kanał kablowy łączący bezpośrednio do ur PC. Pomoże to u wyeliminować problem bezprzewodowego połączenia lub problem HomePlug . Jeśli ur Router kilka lat, może to być również ur zasilacz lub routera .
Mój router jest już już około 6-7 lat ..
bryant_16 napisał: Włącz wifi i internet spada również. Ewentualnie routera błędu ? To znaczy, że włączyć wifi a połączenie z routerem spada, gdy jesteś podłączony poprzez HomePlug czy jesteś podłączony do routera za pośrednictwem bezprzewodowego ?
« Next Oldest | Next Newest »
Users browsing this thread: 1 Guest(s)