Pierwsze tego błędu na wszystkich 5 komputerów w domu w ciągu ostatniego tygodnia . Większość filmów youtube zagra przez 2-10 sekund , zanim pojawi się komunikat. Komputery uruchomić Windows 7 64 bit. Na iPadzie , film wydaje się po prostu na zwłokę (ale nie czarny ekran ) . Ten sam problem z chromem i Firefox. Pojawia się zarówno do połączeń Ethernet i WiFi . Na obu homegateway ( Starhub 100 Mbps włókno ), jak również na dolnej routera. Próbowałem również downgrade Adobe Flash Player do wersji 10 (na podstawie niektórych doniesień , że wersja 11 ma pewne problemy). Nie mogłem śledzić , co się zmieniło , zanim pojawi się problem. Wszelkie sugestie mile widziane.
Youtube " Wystąpił błąd . Spróbuj ponownie później "
Mam ten sam błąd zbyt . Nie jestem pewien, czy to włókno SH lub problemem YT
Mam spotkać to raz na jakiś czas. Głównie najprawdopodobniej spowodowane końcem serwera. Na przykład, przesyłający może właśnie zakończeniu edycji , a wszystkie serwery muszą być sychronised . Tak, po prostu poczekać i " spróbuj później " .
Tylko jedna rada. Użyj HTML 5
seePyou napisał: Tylko jedna rada. Użyj HTML 5 Wspaniały. Pracuje dla HTML5 video . Przynajmniej połowa problem rozwiązany. Dzięki. Włącz przeglądarkę tu : YouTube - Broadcast Yourself .
Oto coś nowego odkryłem : zmiana rozdzielczości obrazu do czegoś innego , aby rozwiązać ten problem. Domyślna rozdzielczość podczas odtwarzania tych filmów to 380p . Zmiana ją HD przykład działa . Może to być każda inna rozdzielczość .
iguanatbay napisał: Wspaniały. Pracuje dla HTML5 video . Przynajmniej połowa problem rozwiązany. Dzięki. Włącz przeglądarkę tu : YouTube - Broadcast Yourself . Dobrze wiedzieć. HTML5 wydaje się być w toku . To nie działa w przypadku palenia, z wyjątkiem wersji dla Androida . Zresztą YT stale wprowadzać zmiany i zakłócenia czasami należy się spodziewać .
Mając ten sam problem , jak również od kilku tygodni temu , wypróbować różne wersje flash i innej przeglądarki wszystkim sam rezultat. Jestem na Starhub 100Mbps Maxinfinity . Czy ktoś może pomóc?
SeeNoEvil napisał: Mając ten sam problem , jak również od kilku tygodni temu , wypróbować różne wersje flash i innej przeglądarki wszystkim sam rezultat. Jestem na Starhub 100Mbps Maxinfinity . Czy ktoś może pomóc? sformatować komputer.
Nigdy wcześniej takiego problemu . Może dlatego, że jestem już w Chrome? HTML 5 zdolna przeciwieństwie żałosne IE. na MIF , jak również.
« Next Oldest | Next Newest »
Users browsing this thread: 1 Guest(s)