Cześć wszystkim. Niedawno recontracted maxonline jak jego służył mi dobrze na przestrzeni lat . Oto, gdzie rozpoczął mój koszmar : Używałem dość stary SB5101 , który obsługuje tylko do " 18Mbps ", które jest co pracownicy StarHub powiedziane i jest niezgodna z moim obecnym planem. To, co zrobiłem było kupić 2nd modemu SB6120 dłoń, która może obsłużyć do 100 Mbps . Przed zmieniłem modem , prędkość była tylko około 15-16mbps , po tym, jak zmienia się modemu do modemu SB6120 , wzrost prędkości jest minimalny wariować ! 17mbps jest najlepszym mogę dostać ! Uczucie bardzo zgrane zgasła , co mam zrobić ? Wywoływana Starhub kilka czasu, ale tylko dostać szablon odpowiedzi ! Zrobiłem bezpośredniego połączenia , rozruchu wszystkie bzdury , ale nic nie działało w ogóle. Proszę o poradę !
Prosimy o pomoc. Maxonline użytkownik tutaj!
Light_age napisał: Cześć wszystkim. Niedawno recontracted maxonline jak jego służył mi dobrze na przestrzeni lat . Oto, gdzie rozpoczął mój koszmar : Używałem dość stary SB5101 , który obsługuje tylko do " 18Mbps ", które jest co pracownicy StarHub powiedziane i jest niezgodna z moim obecnym planem. To, co zrobiłem było kupić 2nd modemu SB6120 dłoń, która może obsłużyć do 100 Mbps . Przed zmieniłem modem , prędkość była tylko około 15-16mbps , po tym, jak zmienia się modemu do modemu SB6120 , wzrost prędkości jest minimalny wariować ! 17mbps jest najlepszym mogę dostać ! Uczucie bardzo zgrane zgasła , co mam zrobić ? Wywoływana Starhub kilka czasu, ale tylko dostać szablon odpowiedzi ! Zrobiłem bezpośredniego połączenia , rozruchu wszystkie bzdury , ale nic nie działało w ogóle. Proszę o poradę ! Dlaczego nie zwrotne za pośrednictwem swojej strony na Facebooku ?
Czy mogę wiedzieć, co jest bieżące max 50Mbps Rzut internetowych lub 100 Mbps ?
Im na planie 50Mbps . Maxonline premii .
Jak o przewodowej podłączenia do modemu? R u użyciu kabla LAN typu cat 5e ?
Użyj SH Narzędzia sieciowe w celu sprawdzenia aktualnego planu szerokopasmowego , wątpię oni jeszcze uaktualniony plan.
Poczekaj kilka dni i zobaczyć, jak to działa. Jeśli ur bezpośredni związek cierpi , a następnie domagać Starhub wysłać technikiem , aby potwierdzić tę sytuację. I rzeczywiście to zrobił , bo cierpię jeszcze gorzej jałowym zwłaszcza prędkość wysyłania . Technik zstąpił i potwierdził sytuację. Czeka na nich coś z tym zrobić . Przykład moi 100Mbps Rzut ale średnia 10mb pobieranie i poniżej 1mb przesłania. Naprawdę do bani . Dał się już .
Witam, moja incydent jest trochę inaczej. Przez ostatnie 2 weekendy i to we wtorek , mój internet zmaga się wiele problemów, które mnie martwi . Moje połączenie lokalne pokazy ' Tylko ' . Ale o dziwo , w dni powszednie mój internet jest za normalne. Próbowałem ponownie skonfigurować router , ale nadal ten sam problem. Im jestem obecnie na Starhub Maxonline Premium. Próbowałem też e-mail Starhub i powiedzieli połączyć bezpośrednio za pomocą kabla LAN . Próbowałem, ale wciąż nie mogę. Próbowałem już wiersz polecenia ipconfig ( etc ), ale nadal odmawia mnie od bycia online. Ja nawet kupiłem nowy router myśli mój stary ma zamiar zepsuć . Ale weekendy nagle gra pokazuje ' Local Only " . Mój internet w jakiś sposób wie, że weekend jest okresem nożnej , które Starhub blokować całe moje internet. Więc teraz idk co robić. Potwierdź ten weekend to coś się stanie, to gwarantuję . Proszę o pomoc , dziękuję.
barrage92 napisał: Witam, moja incydent jest trochę inaczej. Przez ostatnie 2 weekendy i to we wtorek, mój internet zmaga się wiele problemów, które mnie martwi. Moje połączenie lokalne pokazy 'Tylko'. Ale o dziwo, w dni powszednie mój internet jest za normalne. Próbowałem ponownie skonfigurować router, ale nadal ten sam problem. Im jestem obecnie na Starhub Maxonline Premium. Próbowałem też e-mail Starhub i powiedzieli połączyć bezpośrednio za pomocą kabla LAN. Próbowałem, ale wciąż nie mogę. Próbowałem już wiersz polecenia ipconfig (etc), ale nadal odmawia mnie od bycia online. Ja nawet kupiłem nowy router myśli mój stary ma zamiar zepsuć. Ale weekendy nagle gra pokazuje 'Local Only ". Mój internet w jakiś sposób wie, że weekend jest okresem nożnej, które Starhub blokować całe moje internet. Więc teraz idk co robić. Potwierdź ten weekend to coś się stanie, to gwarantuję. Proszę o pomoc, dziękuję. Ok Wierzę, że nie jest to odosobniony przypadek. Moja maxonline został shiat niedawno. Począwszy od tej niedzieli. Niedawno zmienił kabel LAN do CAT 6, a nie wszystkie kontrole w celu zapewnienia jej nie moja wina boczny do powolnego internetu. Bro Czy myśli robi test prędkości? Speedtest.net - The Global Broadband Speed Test
albertlee napisał: Użyj SH Narzędzia sieciowe w celu sprawdzenia aktualnego planu szerokopasmowego , wątpię oni jeszcze uaktualniony plan. Nazwałem je potwierdziła . oni przeniesieni mój plan .
« Next Oldest | Next Newest »
Users browsing this thread: