WTF ... Starhub BILL STUN
WTF ... Starhub BILL STUN
Zadzwoniłem i poprosić o pro stopy
mówią poprosi dept rozliczeniowe do mnie zadzwonić w ciągu 7 dni zzzz
Czy u nie zadzwonić do działu rozliczeń bezpośrednio
Bo ans .... przez 30 minut
hahaha. jeszcze lepiej niż ja. I wysłać je z powodu konieczności rejestrowania emisyjny Account Manager . Ich głupie personel ABNN wiem jak jakoś myślę, że nie można zrealizować punkt. Ja Email powrotem powiedzieć, dlaczego nie można złapać piłkę ? potem drugi zespół napisz do mnie wspomniana rzeczywiście dostał 30 dolarów równowagi z mojego nieaktywnym koncie , które mogę anulować 2 lata temu. KNN ... 2 lata nigdy nie mówi nic ..... musi dostał 1 rozmycie sotong przypadkowo kopać to powiedz mi ?? anuluje wszystkie swoje usługi po zakończeniu kontraktu.
nazwał je znowu wczoraj wieczorem , widocznie ich system rozliczeń jest niejasna . Zasadniczo będzie musiał pozostać w umowie z nimi przez 2 lata przed i mogą korzystać ze zniżki w pełni .. co **** to , że .. ale przynajmniej facet obsługi klienta jest Sinki pomaga mi , aby dodać do ulgowych członkostwo hubclub dla pierwszego mth rachunku , a nie jak jakiś FT którzy KNN prostu powiedzieć nie mogę .. lub nie próbuj wyjaśniać i przekierować mnie ...
Nie wiem , ile Starhub kosztami poniesionymi tak nazwać stóp ( Phino , PRC ), ale jedno wiem , że są one gorszej jakości ds obsługi klienta . Trzeba im powiedzieć, w jaki sposób wykonywać swoją pracę i wyjaśnić im jedno słowo, jedno słowo , gdzie idzie źle. Gorzej niż podstawowy sześciu studenta ... przyzwyczajenie przeszkadza dopóki u zejść na dół i powiedzieć im kierować na nosie i będą to robić . Nie przejmuj się , aby zadzwonić na infolinię , to tylko narzędzie, które umieścić swoje zdjęcie wygląda dobrze. Mówili Tak = mówić tylko żadne działanie.
W każdym razie do odstąpienia od umowy bez płacenia wcześnie ?
jamesco napisał: W każdym razie do odstąpienia od umowy bez płacenia wcześnie ? mają .... w 1 wątkach.
« Next Oldest | Next Newest »
Users browsing this thread: 2 Guest(s)